به گزارش ایرنا ، سید محمد رستگاری روز چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار این شهرستان افزود: برخورد با گرانفروشان و محتکران، مطالبه مردم است که باید توسط تعزیرات، بدون اغماض انجام شود .
وی با اشاره به اینکه اصناف، وظیفه تامین و توزیع مناسب کالای مورد نیاز مردم را بر عهده دارند ادامه داد: بر اساس مقررات و شرایط موجود باید با افرادی که در بازار اخلال ایجاد می کنند به شدت برخورد کرد و نظارت و بازرسی ها با حضور منظم اکیپ ها و همکاری دستگاه های مختلف و همراهی مردم افزایش یابد.
فرماندار مهریز خاطرنشان کرد: مردم از احتکار و گرانفروشی کالاهای مورد نیازشان گله مند هستند و باید خانه اصناف ، اداره صنعت ، معدن و تجارت ، اتحادیه های صنفی و تعزیرات حکومتی ، نظارت و بازرسی خود را تقویت و با متخلفان برخورد کنند.
رستگاری بیان کرد: اصناف مهریز همیشه در کنار مردم و برای رفاه آنها با انصاف برخورد کرده اند و امیدواریم بخاطر شرایط اقتصادی موجود در خدمت شهروندان باشند و نیازهای آنها را مرتفع سازند.
همچنین رئیس اتاف اصناف مهریز گفت: 2 هزار و 700 واحد صنفی فعال در این شهرستان وجود دارد که نسبت به تامین مایحتاج مردم وظایف خود را انجام می دهند.
محمدرضا زارع زاده افزود: 2 بازرس ، کار نظارت و بازرسی را سالانه با همکاری برخی دستگاه های اجرایی انجام می دهند و بر حسب شرایط این کار تقویت می شود.
وی، نوسان زیاد قیمت ها را مشکل اساسی اصناف ذکر کرد و گفت: بازرسی ها و جلوگیری از افزایش قیمت ها و همچنین رعایت مقررات در تنظیم بازار به صورت مرتب انجام می شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.