محمود زمانی قمی چهارشنبه شب در نشستی با عنوان « گفت و گو ، راهکارها، چالش ها و پیشنهادهای توسعه کسب و کار» با حضور بخش خصوصی گفت: امروز با شرایط ویژه ای روبرو هستیم است، دشمنان با انواع توطئه ها استقلال،تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی را هدف قرار داده اند.
رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی یزد افزود: دشمن به زعم خود شیپور جنگ اقتصادی را به صدا درآورده است، و اصل فشار تحریم ها بعد از این خواهد بود، در چنین شرایطی همکاری و صرفه جویی مردم و مسئولان ضروری است.
استاندار یزد با اشاره به حضور و همراهی مردم در صحنه های مختلف و دفاع جانانه از نظام و انقلاب به ظرفیت ها و مقابله ایران در برابر تحریم ها اشاره کرد و یادآور شد: همگان باید بدانند که بحران و مشکل تحریم ها مربوط به 2 سال آینده نخواهد بود، آنها سرانجام پشیمان خواهند شد که یکی از نمونه های آن هشت سال جنگ تحمیلی و مقاومت مردمی بود.
زمانی قمی اضافه کرد: فرهنگ، تمدن و سربلندی ایران زمانی باقی خواهد ماند که مدیران از استقلال و تمامیت ارضی کشور دفاع کرده باشند، و در خدمت به مردم ، سربلند خواهند بود.
وی تأکید کرد: راه حل اداره امور مدیریت صحیج جامعه است، در چنین شرایطی مدیران دستگاه های دولتی نباید نظر خود را کامل بدانند بلکه با استفاده از نظر بخش خصوصی و نخبگان تصمیم گیری کنند.
رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی یزد نظر و دیدگاه های بخش خصوصی حاضر استان را « متین» و « نجیب» توصیف کرد و محتوا آن را برابر 6 ماه نشست های متعدد عنوان کرد.
زمانی قمی ادامه داد: از این پس برای حل مشکل هر صنفی، نشست اقتصاد مقاومتی استان در دفتر همان صنف برگزار و راه حل های لازم ارایه خواهد شد.
زمانی قمی با انتقاد از کم کاری برخی مدیران و کارشناسان دولت در برخی بخش ها، بی توجهی و نادیده گرفتن دیدگاه های بخش خصوصی تاکید کرد: باید با توطئه ها و شگردهای مخالفان و دشمنان نظام مقابله کرد، هشیار هم بود و با اداره درست امور دشمن را ناکام کرد.
در نشست یادشده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان ، هفت تن از مدیران بخش خصوصی از صنعت برق، کاشی ، فولاد ، مواد غذایی ، نساجی ، معدن و شیمیایی و سلولزی ضمن بیان مشکلات، راهکارهای لازم را توضیح دادند.
1968/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.