مسعود شریعتی روز سه شنبه در آیین امضای تفاهم نامه همکاری با مسئول دبیرخانه کانون مساجد استان افزود: استفاده از فضای مساجد با برنامه ریزی برای انجام فعالیت های گسترده فرهنگی و ورزشی باید مدنظر مسوولان قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه همکاری با کانون مساجد به صورت تخصصی نقش اساسی در جذب جوانان و ارایه آموزش های مفید برای نسل جوان دارد بر ضرورت تعامل بیشتر بین جامعه ورزش و مبلغان دینی تاکید کرد.
این مسوول تصریح کرد: کانون مساجد همانند سایر افراد و تشکل ها می تواند با راه اندازی باشگاه ها به صورت رسمی به فعالیت های جدی فرهنگی و ورزشی در رشته های مختلف اقدام کنند.
شریعتی با بیان اینکه ظرفیت های خوبی درمحله های مختلف 10شهرستان استان وجود دارد، یادآور شد: با بهره گیری از امکانات مساجد می توان با جذب جوانان مستعد زمینه تعالی آنها را در ورزش فراهم کرد.
همچنین حجت الاسلام مصطفی گرجی مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد استان یزد بیان کرد: جامعه ای که سلامت جسمانی نداشته باشد سلامت روانی آن نیز به خطر می افتد.
به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی کانون فرهنگی هنری مساجد استان ، وی افزود: ما معتقدیم، اگر قرار است کاری انجام شود بایستی علمی و متقن و به صورت تخصصی دنبال شود.
وی در مورد اهمیت ورزش نیز گفت: بخشی از سلامتی و آرامش جامعه در گرو اهمیت دادن به ورزش است که باید جدی گرفته شود.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: در کانون های یادشده علاوه بر فعالیت های فرهنگی و هنری سعی داریم با انجام فعالیت های ورزشی نشاط و سلامت جسمانی مخاطبان خود را تامین کنیم.
گرجی تاکید کرد: در کانون ها با تلاش جدی و حرفه ای به دنبال این هستیم که اعضای آن بتوانند در مسابقات ورزشی شرکت و حایز رتبه های برتر استانی و کشوری شوند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، سه هزار مسجد ، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکاز زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.