غلامرضا حسن پور روز یکشنبه به خبرنگاران در یزد افزود: مسائل و مشکلات مختلف اصناف و بازاریان در ماه های گذشته با حضور مسوولان ارشد نظام به صورت منظم و مستمر بررسی و اقدام های مناسب انجام شد.
وی ، سودجویی دلالان و نفوذ مفسدان اقتصادی را موجب فشار بر مردم در مسایل اقتصادی دانست و مقابله با سودجویان در این عرصه را توسط دولت و مسوولان مورد تاکید قرار داد.
حسن پور راه اندازی قرارگاه مردمی حمایت از کالاهای ایرانی با 85 کمیته و ارتباط تنگاتنگ با تیم اقتصادی مجلس ، همکاری و ارتباط قوی با بدنه دولت و ارایه طرح ها ، برنامه ها و کادرسازی در اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی را از جمله سیاست های این تشکل برشمرد.
مسوول سازمان بسیج اصناف تاکید کرد: هم اکنون سه میلیون واحد صنفی با اشتغالزایی هفت و نیم میلیون نفر در کشور فعالیت دارند که با احتساب خانواده های آنها حدود 30 میلیون نفر هستند.
جمعیت ایران حدود 81میلیون نفر است.
به گفته وی 600 هزار بسیجی با عضویت در اصناف جذب و سازماندهی شدند که سالانه بر حسب نیاز در برنامه های فرهنگی ، معرفتی و بصیرتی شرکت می کنند.
این مسوول تصریح کرد: اعضای بسیج اصناف با تمام توان در خدمت دولت ، مجلس و قوه قضاییه هستند و برای پیگیری مامویت های مختلف نظام وظایف دینی ، ملی و انقلابی خود را انجام می دهند.
وی ادامه داد: اساس کار بسیج اصناف همانند سایر اقشار ، حراست از دستاوردهای انقلاب است و مهمترین آن حضور فعال در عرصه های مختلف و تحقق اهداف نظام و ولایت فقیه است.
35 هزار واحد صنفی با 120 هزار نفر در استان یزد فعالیت دارند که 50 درصد آنها عضو بسیج اصناف هستند.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.