حامد علامتی روز یکشنبه در آیین معارفه رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی استان یزد افزود: فشارهای اقتصادی با هدف ایجاد شرایط سخت برای معیشت مردم و ایجاد نارضایتی و دلسرد کردن آنها از نظام و انقلاب انجام می شود که باید با بصیرت ایستادگی کرد.
وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری راه اصلی برون رفت از توطئه بزرگ دشمنان تحقق اقتصاد مقاومتی با همکاری مردم و پیگیری مسوولان است.
این مسوول تصریح کرد: استکبار جهانی با فشار روانی به دنبال برجسته کردن مشکلات اقتصادی و ایجاد جدایی میان مردم و حاکمیت است که بدون شک به اهداف شوم خود نخواهند رسید.
علامتی یادآور شد: دانش آموزان عضو انجمن اسلامی باید طلایه‌ داران بصیرت انقلابی در فشارهای اقتصادی، روانی و عملی دشمن باشند و به دنبال تحلیل مسائل و الگوی عینی مقاومت قرار گیرند.
وی ، 2 ماموریت اصلی این تشکل را نیروسازی و جریان سازی دانست و یادآورشد: دانش آموزان باید وظایف دینی و انقلابی خود را به خوبی بشناسند و در راستای تحقق اوامر مقام معظم رهبری بکوشند.
وی در مراسم یادشده با قدردانی از علی اکبر فرهید ، حسین میرشریف را به عنوان رئیس جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد معرفی کرد.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از جمله مجموعه های فرهنگی است که پس از انقلاب 1357 در ایران و به دستور حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد .
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت ، 240 هزار دانش آموز و هزار و 800 مدرسه دارد که 10 هزار نفر در 200 مدرسه در قالب تشکل انجمن اسلامی فعالیت دارند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.