مسعود شریعتی پنجشنبه شب در آیین تجلیل از تیم های برتر فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی استان که در سال 1396 عنوان های اول تا سوم را کسب کرده بودند، افزود: شناسایی استعدادها و برنامه ریزی برای تعالی آنها در قالب مدارس و فوتبال پایه پیگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: حضور 25 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ های کشور و سازماندهی 21 مدرسه پایه با حضور علاقه مندان گویای ظرفیت بالقوه برای رسیدن به جایگاه واقعی در کشور است.
این مسوول به اهمیت باشگاهداری و تقویت آن با همکاری خیران و بخش صنعت به عنوان یک کار اساسی در توسعه علمی فوتبال اشاره کرد و پیگیری آن را توسط علاقه مندان با حمایت مسوولان خواستار شد.
شریعتی همچنین از حضور تیم های فوتبال ساحلی یزد در سطح ملی ، کسب عنوان های برتر و حضور ورزشکاران این رشته در رقابت های جهانی و آسیایی قدردانی و گسترش آن را بسیار ضروری ذکر کرد.
همچنین شهردار یزد گفت: به رغم اهمیت رشته فوتبال هنوز زیرساخت های لازم در این شهرستان وجود ندارد و برای توسعه آن باید همکاری بخش های مختلف و صنایع جلب شود.
مهدی جمالی نژاد افزود: در یزد صنایع بزرگی وجود دارد که برای پیشرفت فوتبال باید همانند سایر استان ها از آنها استفاده کرد که پیگیری لازم با همکاری دستگاه های مختلف ضروری است.
به گفته رئیس هیات فوتبال یزد، برگزاری لیگ های منظم ، حضور در مسابقه های کشوری ، انجام دوره های آموزشی ، ساماندهی مدارس فوتبال و فوتسال و استعدادیابی جزو برنامه های مهم هیات است.
عبدالرضا دستا افزود: توجه به تیم های فوتبال پایه با فعالیت مدارس و برگزاری دوره های توجیهی در سال 1396 شروع شد و امسال نیز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه ها تداوم می یابد.
در این مراسم که با حضور جمعی از مسوولان و تماشاگران در سالن شهید صدوقی (ره) یزد برگزار شد با اهدای لوح سپاس ، کاپ و مدال از 42 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی که در سال 1396 عنوان های اول تا سوم رقابت های لیگ استان را کسب کرده بودند تجلیل به عمل آمد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت ، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.