جعفر امین مقدم روز سه شنبه در حاشیه نشست با ولفگانگ نیومن رییس بنیاد جهانی انرژی در یزد در جمع خبرنگاران افزود:
رونق صنعت گردشگری و فناوری های نوین از جمله این مزایا می باشد.
وی گفت: در نشست امروز پس از مذاکره و رایزنی های مختلف مقرر شد تفاهم نامه ای با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد در صحن این شورا با بنیاد جهانی انرژی منعقد شود.
وی با یادآوری کسب جایزه جهانی شهر یزد به عنوان شهر پایدار ادامه داد: مولفه های جدی پایداری برای مدیریت شهری یزد در نظر گرفته شده و همه باید برای تحقق این مهم کمک کنند.
وی اضافه کرد: تغییر اصلاح سبک زندگی برای رسیدن به مولفه ‌های انرژی پایدار موثرترین راهکار برای توسعه بیش از پیش شهر یزد است.
امین مقدم اظهار کرد: در نشست های مشترک نمایندگان شهرداری یزد و بنیاد جهانی انرژی موفق در خصوص انعقاد تفاهم نامه در خصوص گردشگری و فناوری های نوین به توافق رسیده ایم.
رئیس مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد افزود: در صورت تحقق موارد مطرح شده در این تفاهم نامه، شهر یزد به رونق قابل توجهی در زمینه های صنعت گردشگری و فعالیتهای عمرانی دست خواهد یافت.
مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری دی ماه 1396 بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و در راستای تسری فناوری های نوین، مشارکت و همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، شهرداری و پارک علم و فناوری یزد راه اندازی شده است.
هدف این مرکز تولید، توسعه، انتقال، نهادینه سازی و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان مورد نیاز شهر یزد است.
7532/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.