به گزارش ایرنا آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با تقدیر از استاندار و دیگر مسوولان استان در این زمینه افزود: تلاش های شبانه روزی مسوولان استان برای تامین آب قابل تقدیر است.
وی به تخریب اخیر حوضچه های آب و دیگر تاسیسات در مسیر انتقال آن از اصفهان به یزد اشاره کرد و با تاکید بر اینکه خسارات سنگینی به جا مانده یادآور شد: قرار بود تخصیص آب اصفهان به یزد به صورت قانونی، حذف شود اما با پیگیری های صورت گرفته، این تصمیم منتفی و مشکل رفع شد.
خطیب جمعه یزد افزود: با توجه به کمبود اب در استان یزد، دیوان عدالت اداری را متقاعد کردیم که از تصمیم خود منصرف شوند.
وی در ادامه به برپایی جشنی به مناسبت ثبت جهانی شهر یزد اشاره کرد و اظهار داشت: ارگانهایی که می خواهند کار فرهنگی کنند و جشن بگیرند باید مواظب باشند که موجب گناه نشود ضمن آنکه در موقعیت فعلی، برپایی این جشن درست نیست.
ناصری ادامه داد: این قبیل کارها، گناه و معصیت و نهادینه شدن فرهنگ غرب است که باید آن را رها کرد زیرا انسان را از خدا غافل می کند، جهانی شدن یزد نباید به مقدسات، ضربه وارد کند و موجب سوء استفاده شود.
امام جمعه یزد با سفارش به مسوولان برای دنبال کردن طرح و برنامه ای جدی برای اشتغال جوانان و رفع مشکلات مردم و پرهیز از امور غیر ضروری، به دشمنی های آمریکا علیه انقلاب اسلامی هم اشاره کرد.
وی گفت: آمریکا هر روز علیه ایران، توطئه های اقتصادی، فرهنگی و روانی راه می اندازد، باید بیدار باشیم و از همه توان خود در این زمینه استفاده کنیم، باید در این شرایط فعلی، بدون ملاحظه حزب و گروه، برای نجات کشور و انقلاب در کنار هم باشیم.
ناصری همچنین سالروز شهادت شهدای هفتم تیر و 11 تیرماه سالروز شهادت آیت الله صدوقی را گرامی داشت.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.