حجت الاسلام 'عبدالرضا محی الدینی' در خطبه های نمازجمعه این هفته مهریز به جنایت های آمریکا و حامیان او علیه انقلاب در 40 سال گذشته اشاره کرد و افزود: تاریخ به خوبی توطئه های آمریکا و دشمنان علیه کشور ما را نشان می دهد بنابراین نمی توان با استکبار دست دوستی داد.
وی ادامه داد: راه سربلندی دولت و ملت ایران وحدت کلمه ، مقاومت ، تکیه به ظرفیت هاب داخلی ، دوری از جدایی ، عمل به دین و داشتن مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است .
امام جمعه مهریز گفت: دشمنان برای شکست دادن ملت و کشور ما بعد از توطئه های نظامی و فرهنگی هم اکنون وارد فاز اقتصادی شده و می خواهد مردم را تنگنا قرار دهند که باید با وحدت و صرفه جویی در برابر آنها ایستادگی کرد.
محی الدینی به اهمیت رسیدگی به مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم و جوانان توسط مسوولان اشاره و تاکید نمود: اقتصاد مقاومتی راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی است.
وی خاطره شهدای انقلاب اسلامی و بخصوص شهدای هفتم تیر را گرامی داشت و بر حضور مردم در یادواره 313 شهید این شهرستان در حسینیه وحدت تاکید کرد.
7541/ 6197
***
امام جمعه موقت اردکان گفت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی، توصیه های مقام معظم رهبری را جدی بگیرید.
به گزارش ایرنا سید کاظم حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز اردکان افزود: در زمان جنگ ، صدام با چراغ سبزی که از آمریکا می گرفت ضایعات و جنایات بسیاری از جمله ترورشهید صدوقی و بمباران شیمیایی سردشت به بار آورد .
وی اضافه کرد: ترور نا فرجام مقام معظم رهبری در ششم تیرماه که به کوری چشم دشمنان و کمک خدای متعال این ذخیره الهی را برای کشور و مملکت ما نگه داشت از دیگر توطئه هایشان بود .
خطیب نمازجمعه اظهار کرد: به فاجعه هفتم تیر و از جمله حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری کشور ما و به خاک و خون کشیده شدن نزدیک به 300 نفر از مرد ، زن و بچه در سال 67 می توان اشاره کرد .
حسینی گفت: اوایل تیرماه را به نام حقوق بشر آمریکایی نام گذاری کرده اند یعنی حقوق بشری که امریکا از ان دم می زند، این رفتار امریکا از ابتدای انقلاب تا به امروز با کشور ما بوده و انسان نمی داند چه بگوید.
حسینی با بیان اینکه در عرصه جنگی که امروز کشورمان با آن روبروست جنگ اقتصادی در اوج است اظهار کرد: مردم بروید مطالعه کنید بحث اقتصادی و بحث نام گذاری سال و بنام حمایت از کالای ایرانی و بنام حمایت از سرمایه گذار ایرانی و بحث های اقتصادی و بحث الگوی مصرف مبارزه با اسراف از کی شروع شده است .
امام جمعه موقت اردکان ادامه داد: امروز اگر بخواهیم در این جنگ موفق باشیم نگاه به توصیه ها و دغدغه های رهبری داشته باشیم و نکته های ایشان را جدی بگیریم.
7544/ 6197
***
امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به نوسانات ارز در روزهای اخیر و تجمعات در بازار تهران گفت: اعتراض اصناف بازار و کسبه زحمت کش به نوسانات بازار قیمت ارز، مطالباتی است که باید مسئولان به آن رسیدگی کنند.
حجت الاسلام محمودکارگر تصریح کرد:البته دراین میان عناصر فرصت طلب هم ازفضای موجود استفاده و به آشوب دربازار دامن زدند .
خطیب جمعه میبد با بیان اینکه مقامات امریکایی صریحا به ایران اسلامی اعلام جنگ اقتصادی کردند گفت: امریکایی ها کسانی هستند که رسانه های آنها جمعیتهای عظیم راهپیمایی قدس،22 بهمن و عید فطر را نمی بینند اما جمعیت چند ده نفری را بزرگنمایی و تبلیغ می کنند .
وی با تاکید بر اینکه باید دشمن را بشناسیم افزود:درشناخت دشمن باید بابصیرت عمل کنیم .
امام جمعه موقت میبد با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی براینکه برای اخلالگران بازار درقانون حتی اعدام هم پیش بینی شده است افزود:ملت بزرگ ایران منتظر قول های که مسئولان در رابطه با مجازات مفسدان و اخلالگران اقتصادی دادند هستند تا با پشتیبانی ملت و قانون ،با آشوبگران اقتصادی کشور برخورد شود.
حجت الاسلام کارگر تصریح کرد:یکی از راههای مهاراین نوسانات بازار ،اقدامات قاطع مسئولان قوه مجریه ،قضائیه و مقننه است .
خطیب جمعه میبد با اشاره به بیانات مکرر رهبرمعظم انقلاب اسلامی در ساماندهی معیشت مردم گفت:الان دیگر جای حرف وشعار نیست بلکه باید مسئولان عمل کنند.
وی با اظهارتاسف از خام فروشی بسیاری ازمنابع معدنی گفت:بایداین شیوه فروش را که سودش را دیگران می برند کناربگذاریم و با برنامه ریزی از این منابع، آن را برای نسل های آینده حفظ کنیم .
6197
***
امام جمعه بهاباد به هفتم تیر سالروز شهادت شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت : شهید آیت الله دکتر بهشتی شخصیتی بود که با توحید و قرآن زندگی کرد.
حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های این هفته نماز به هفتم تیر ماه سالروز شهادت شهید مظلوم حضرت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش اشاره کرد و اظهار داشت : به یقین اندیشه های چنین شخصیت بزرگی باید امروز در جامعه تبیین شود.
وی با اشاره به اینکه منافقین بدترین دشمنان اسلام و انقلاب هستند گفت: آنها با چندین چهره ظاهر می شوند و به دین اسلام و ارزش ها ضربه می زنند.
بشکانی به هفته قوه قضائیه اشاره کرد و با بیان اینکه امروز دستگاه قضا تابلوی اجرای عدالت اسلامی است افزود : شهید بهشتی برای اجرای قانون و عدالت تلاش کرد و همه هم و غم این شهید والامقام تقویت دین بود.
9877 / 6197
***
امام جمعه ابرکوه گفت: دشمن نقاط ضعف اقتصادی کشورما را نشانه گرفته است و می طلبد که سران قوا تصمیم قاطع ، انقلابی و سریع برای سر و سامان دادن مسایل و مشکلات اقتصادی بگیرند.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امروز در خطبه نماز جمعه این هفته ابرکوه بااشاره به توصیه مقام معظم رهبری افزود: جلسات هماهنگی سه قوا اگر سریعتر اجرایی شود و اطاق فرماندهی اقتصادی کشور فعال شود یقیناً کارساز خواهد بود .
وی افزود: کشورمان متأسفانه در شرایط التهاب اقتصادی است که ناشی از فشار برنامه ریزی شده دشمن و ندانم کاری و بی برنامگی برخی مسولان است.
وی یادآورشد: انصاف این است که گناه مشکلات اقتصادی امروز کشور فقط به گردن دولت نیست بلکه یکی از اصلی ترین علت مشکلات ، ناهماهنگی بین نهاد های مسئول است .
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و72 تن از یاران امام راحل (ره) ، آیت الله شهید صدوقی ، حادثه ترور نافرجام مقام معظم رهبری ، بمباران شیمیائی سر دشت و حادثه هواپیمای مسافربری اظهارکرد: این فجایع نماد عینی حقوق بشر امریکایی است.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.