سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین سپهر روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای قوه قضاییه در مسجد روضه محمدیه ( حظیره) یزد افزود: در سایه وحدت ، بصیرت و همکاری است که نظام همانند سال های گذشته به عزت و اقتدار خود ادامه می دهد.
وی ادامه داد: دشمنان انقلاب که در رسیدن به اهداف شوم خود علیه نظام مایوس شده اند همواره برای ایجاد اختلاف و ناامیدی در بین مردم تلاش می کنند، باید با هوشیاری و ولایتمداری در برابر آنها ایستادگی کرد.
وی تصریح کرد: امروزه هر فردی در کشور در مسیر تفرقه و ناامیدی مردم تلاش کند، قطعا بر خلاف اهداف نظام و انقلاب حرکت می کند که به هیچ وجه پذیرفته شده نیست.
سپهر یادآور شد: مسوولان باید از هر حرکت و اقدامی که بوی تفرقه می دهد، جدا پرهیز کنند و با در نظر گرفتن مصالح نظام برای تحقق اهداف انقلاب و اوامر مقام معظم رهبری و خدمت به مردم تلاش کنند.
وی تاکید کرد: راه توسعه و عزت کشور در عرصه داخلی و خارجی حفظ وحدت ، ولایتمداری ، توجه به ظرفیت های داخلی ، پرهیز از اختلاف، همکاری و تعامل سازنده و حرکت در مسیر اهداف نظام است.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: تداوم انقلاب در گرو وجود مدیریت جهادی، داشتن روحیه انقلابی در مردم ، مسوولان، بینش و بصیرت در برابر هجمه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست.
سپهر تصریح کرد: قشرهای مختلف مردم و مسوولان به خصوص خواص جامعه و کسانی که حرف و عمل آنها تاثیر بیشتری دارد باید هیچگاه در انجام وظایف خود کوتاهی نکنند و برای تحقق اوامر رهبر فرزانه انقلاب جدی تر اقدام کنند.
وی به توطئه های استکبار و آمریکایی ها علیه انقلاب در 40 سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: تمام برنامه های آمریکا نشان دهنده این موضوع است که با بدعهدی و پیمان شکنی همراه بود و اصلا قابل اعتماد نیست.
وی در ادامه اظهار کرد: اعلامیه حقوق بشر آمریکایی ها دروغی بیش نیست و بر اساس زور و تجاوز به دیگران و امروز در کشور های مختلف و مثل یمن بزرگترین جنایت علیه مردم ، صورت می گیرد و آنها در قبال آن سکوت می کنند.
سپهر ادامه داد: با دولتی که از هیج تلاشی برای ضربه زدن به مسلمان و محرومان عالم واهمه ندارد، قطعا نمی توان آشتی و مذاکره کرد چون این آشتی دردی دوا نمی کند و مشکلی را هم در کشور حل نخواهد کرد.
وی تاکید کرد: استکبار جهانی از مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت بشدت می ترسد، باید همواره برای ترویج فرهنگ متعالی در بین مردم و جوانان فعالیت های لازم را انجام داد که رسالتی مهم محسوب می شود.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: اگر امنیت در جامعه وجود داشته باشد، بسیاری از مشکلان به خصوص در حوزه اقتصادی رفع می شود بنابراین برای تحقق آن مردم و مسوولان همکاری کنند.
سپهر تصریح کرد: دشمنان برای ترویج فساد و گناه در جامعه طرح های مختلفی دارند، باید با هوشیاری مردم ، مسوولان و خانواده ها برای شکست تهدید نرم آنها جدی بود و وظایف دینی و انقلابی خود را انجام دهیم.
وی به نقش اقشار مختلف مردم ، قضات و قوه قضاییه به عنوان محور اصلی در تحقق اهداف نظام ، برخورد با جرایم ، پیشگری از قوع آنها و صیانت از اهداف و آرمان های انقلاب اشاره کرد و پیگیری آنها را خواستار شد.
اول لغایت هفتم تیرماه به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.