به گزارش ایرنا محمود زمانی قمی روز چهارشنبه در آستانه روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) (اول تیر 1360) در نشستی با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: هدف اولیه تشکیل این سازمان، اداره کردن کردن جامعه توسط دین بود.
وی با تاکید بر اهمیت موضوع تبلیغ در نهادهای دولتی و غیردولتی ادامه داد: پیام هایی مورد پذیرش جامعه قرار می گیرد که محتوای آن شفاف و صادقانه باشد.
وی اضافه کرد: برای انتقال پیام باید به ویژگی های مخاطب و پیام رسان نیز توجه داشت.
استاندار یزد با یادآوری اهداف بزرگ انقلاب از جمله اداره جامعه توسط دین گفت: در مدل حاکمیتی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) برای تحقق این مهم نهادهای مختلفی از جمله سپاه، بسیج، کمیته امداد و سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شد.
زمانی قمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مدل مدیریتی توانمندتر و کاراتر نسبت به دیگر مدل ها از جمله کمونیست و امپرالیسم ارائه کرد و در صورت مطلوب تر بودن صداقت و سلامت مدیران و بازاریان کشوری دیگر، باید ضعفهای خود را بپذیریم و در راستای رفع آنها تلاش کنیم.
در این نشست حجت ‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با ارائه گزارش عملکرد این اداره کل، راهبردهای کلان سازمان تبلیغات اسلامی را تبیین کرد.
7532 / 6197
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.