مجید جوادیان زاده روز پنجشنبه در نشست کمیته فرهنگی و هنری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استان افزود: برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید برنامه ای جامع تدوین و جایگزین برنامه های پراکنده شود.
وی تصریح کرد: باید از توانمندی انجمن ها و تشکل های غیردولتی در فعالیت های سالگرد پیروزی انقلاب نیز به بهترین نحو استفاده شود.
وی ادامه داد: بررسی تاریخ فرهنگ و هنر انقلاب و معرفی برهه ای از تاریخ ایران پس از انقلاب اسلامی باید در دستور کار کمیته فرهنگی و هنری سالگرد پیروزی انقلاب قرار گیرد.
این مسئول با یادآوری برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: سینمای ایران پیش از انقلاب به سینمای مبتذل فارسی تبدیل شده بود که پس از انقلاب به جایگاه مطلوبی رسید، طوری که هم اکنون حتی آثار سینمای ایران در عرصه های بین المللی نیز می درخشد.
جوادیان زاده با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس منشا تولید اثرهای هنری زیادی بود، پیشنهاد کرد که برگزاری جشن بزرگ 40 سالگی فرهنگ و هنر انقلاب در برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب قرار گیرد.
در این نشست، حجت الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان توضیحاتی درباره برنامه های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از جمله تشکیل کارگروه های مختلف برای رسیدن به اهداف مورد نظر ارایه کردند.
7532 / 2047/
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.