احمد ابراهیمی پنجشنبه شب در دیدار با تعدادی از خانواده شهدای شهرستان مهریز افزود: باید مردم و نسل جوان را بیشتر در جریان وصیت، اهداف انقلابی شهیدان سرفراز انقلاب اسلامی قرار دهیم که نظام با آن بیمه می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون برای جمع آوری و انتشار وصیت نامه شهدا کارهای خوبی از سوی این اداره کل، برخی نهادها و تشکل ها انجام شده است آن را ناکافی دانست و ادامه داد: باید برای انتشار وصایا و تبیین اهداف شهدا کار عملی جدی صورت گیرد.
این مسوول با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و خانواده های آنها تاکید کرد: هر اندازه نسبت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان خدمت کنیم بازهم کم و نتوانسته‌ایم به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کنیم.
ابراهیمی با بیان این نکته که امروز عزت، عظمت و امنیت ایران مرهون خون شهداست،یادآور شد: امنیت کشور به پشتوانه ایثارگری و رشادت های شهدا به دست آمد، جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازانی هستند که در دفاع از ارزش های اسلام جانفشانی کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد خدمت به خانواده معظم شهدا را وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی عنوان کرد و یادآور شد: باید مردم و مسوولان همیشه وظایف خود را درست انجام دهند.
ابراهیمی همچنین به برگزاری یادواره 313 شهید مهریز در روزهای هفتم و هشتم تیرماه سال 1397 در حسینیه وحدت این شهرستان همراه با برنامه های متنوع فرهنگی خبر داد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت ، سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب کرده که 313 شهید مربوط به شهرستان مهریز است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.