آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد افزود: با توجه به سیاست های غرب در حمایت از وهابی ها و بی اعتنایی آنها به حقوق بشر و ظلم به مردم مظلوم دنیا ، عده ای در داخل با امضای تومار خواستار ارتباط با آمریکا هستند.
مدرسی با بیان اینکه قطعا این افراد می فهمند که چکار می کنند، زیرا می خواهند مومنان و ملت ایران را فریب دهند ، یادآور شد: این ملت از ابتدای تاریخ انقلاب اسلامی ، نیرنگهای اینگونه را زیاد دیدند و همواره سرافراز بیرون آمده است.
عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه اظهار کرد: یکی از قضایای امروز پیدا شدن طایفه شرور و شوم تکفیری ، وهابی و سعودی است که در دوره ای قبرستان بقیع و حرمین متبرکه ائمه را تخریب کردند.
وی افزود: از وقتی این طایفه خبیث با حمایت کشورهای استعمارگر در مقدس ترین مکان مسلمانان مستقر شدند به نام توحید و اسلام، جنایت های زیادی انجام دادند که تدوین آن چندین جلد کتاب می شود.
امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه وهابی ها و تکفیری انسان هایی خشن و قسی القلب هستند ، ادامه داد: اینها ،مقدس ترین واژه یعنی توحید را در خبیث ترین جنایت های خود تعریف کردند و با ادعای خادم الحرمین ، مسلمانانی را که مخالف آنها بودند، قتل عام کردند .
مدرسی با اشاره به اینکه خداوند متعال در سوره منافقان کسانی که برای استغفار پیش پیامبر نمی آیند، مذمت کرد، تاکید کرد: این در حالی است که وهابی و سعودی های مورد حمایت آمریکا و غرب ، تقاضای استغفار از غیرخدا حتی پیامبر اسلام (ص) را کفر می دانند و به این بهانه ، ظلم و ستم و جنایت می کنند.
وی ادامه داد: آنها همچنین معتقدند، هرکس همانند آنها اینگونه اعتقاد نداشته باشند، کافر است، با این اعتقاد با حمایت نیروهای استعمار و استکبار از ابتدا تا امروز در سوریه ، عراق و یمن جنایت کردند در حالی که حامیان آنها در غرب هر روز، تعداد زیادی انجمن حمایت از حیوانات تشکیل می دهند.
عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه و در پیش بودن سالروز شهادت آیت الله بهشتی اظهار کرد: حضرت امام (ره) معتقد بودند که شهید بهشتی به تنهایی یک ملت بود در حالی که در زمان حیات ایشان ، عده ای در داخل و عده ای در رسانه های خارجی انواع تهمت ها را به رئیس قوه قضاییه نسبت می دادند و بعدا رسوا شدند.
امام جمعه موقت یزد تأکید کرد : قوه قضاییه حافظ عدالت و آخرین پناه افرادی است که حقشان ضایع می شود، بنابراین باید همواره حامی جایگاه و حرمت این مجموعه باشیم و این قوه هم باید حامی جدی عدالت باشد.
مدرسی افزود: متاسفانه عده ای به دنبال مشوش کردن ذهن مردم نسبت به این قوه هستند که مورد اخیر آن تبلیغات سوء در باره قاتل چند حافظ امنیت است و از واشنگتن لندن و پاریس و تل آویو از این نمونه جنایتکاران در داخل ایران سایر کشورها حمایت می کنند.
وی تصریح کرد: حال عده ای کم عقل و تهی مغز ، از این دشمنان که روز روشن را شب می دانند، می گویند که ما به این دشمنان سوء نیت داریم و باید نگاهمان را تغییر دهیم .
وی تأکید کرد: آمریکا و کشورهای استعمارگر در تلاش هستند تنها صداهای مستقل در دنیا علیه ظلم و استکبار را با اسناد مصوب به نفع خودشان در سازمان های جهانی و تحمیل آن به سایر کشورها ، خاموش کنند.
امام جمعه موقت یزد موضوع دیگر امروز را بیانات مقام معظم رهبری در مسائل اقتصادی عنوان کرد و گفت: باید مسئولان تصمیمات آگاهانه و با بصیرت گرفته و در مرحله اجرا دنبال کنند ضمن آنکه جوانب کارها باید تدبیر و سنجیده شود.
مدرسی یادآور شد: فرمایشات رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس باید دائم جلوی چشم مسئولان باشد و نمایندگان بر این اساس ، قوانینی را برای نجات کشور از مشکلات مصوب کنند.
عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه این نهاد فقط می تواند تا حدودی کنترل کنند ، تاکید کرد: کار قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی صورت می گیرد ولی باید تا مرحله اجرا نیز نظارت باشد.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.