سید محمد رستگاری روز پنجشنبه در نخستین جلسه هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات مهریز افزود: ارایه خدمات رفاهی و فرهنگی به زایران اربعین حسینی بسیار اهمیت دارد که همکاری بخش های مختلف را طلب می کند.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین گردهمایی مسلمانان شیعه حضور میلیون ها عاشق دلباخته به امام حسین (ع) و اهل بیت در اربعین است که باید با برنامه ریزی دقیق و جلب مشارکت های مردم فداکار و همراهی مسوولان انجام شود.
فرماندار مهریز تصریح کرد: در سال های گذشته مردم و تشکل های دینی و هیات های مذهبی شهرستان با حمایت و همراهی ستاد بازسازی عتبات عالیات برای رفاه زائران کارهای بزرگی را انجام دادند.
رستگاری تصریح کرد: باید تمام امور با هماهنگی و نظم و طبق مقررات و با مشارکت مردم انجام شود که تحقق این امر قطعا ثمره خوبی برای تامین رفاه و آرامش زایران سیدالشهدا (ع) دارد.
وی بیان کرد: وزارت کشور در بخشنامه ای به صورت دقیق وظایف همه دستگاه های اجرایی را در قالب کمیته های مختلف مشخص کرده است.
در سال گذشته 2 هزار نفر از مردم مهریز در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.
پیاده روی اربعین حسینی همه ساله با حضور میلیون ها نفر از اقصی نقاط دنیا در عراق به قصد زیارت قبر منور امام حسین (ع) برگزار می شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.