به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، کارشناسان و نمایندگان این مرکز در نشست یادشده وضعیت زیرساخت های سرمایه گذاری در شرکت شهرک ها را شامل زمین، آب، برق و گاز و میزان پیشرفت طرح ها تجزیه و تحلیل کردند.
این کار با هدف شناسایی فرصت های سرمایه گذاری قابل ارایه به سرمایه گذاران جدید انجام شد؛ به نحوی که در این موارد زیرساخت های سرمایه گذاری به صورت کامل تأمین و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار گیرد.
معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این نشست با بیان اینکه ظرفیت های بلا استفاده و نیمه تمام سرمایه گذاری در استان وجود دارد گفت: این در حالی است که سرمایه گذاران جدید به دنبال زمین و مکان مناسب با زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری هستند.
محمد دهقان منشادی افزود: در صورت تامین ظرفیت ها، بخش مهمی از مشکل فعالان سرمایه گذاری در استان رفع می شود و می توانیم از این طریق به رونق این بخش کمک کنیم.
هم اکنون بیش از یک هزار طرح سرمایه گذاری نسبت به دریافت زیرساخت ها در محدوده شرکت شهرک ها و نواحی صنعتی استان اقدام کرده اند که هنوز موفق به گرفتن پروانه بهره برداری برای طرح خود نشده اند.
تکمیل طرح ها و ظرفیت های راکد و نیمه تمام سرمایه گذاری و صنعتی از جمله اولویت های مهم مقام های ارشد و مسئولان اقتصادی و سرمایه گذاری استان یزد است و برای این کار برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.
هم اکنون 14 شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی با بیش از 6 هزار هکتار مساحت در استان یزد وجود دارد.
1968/2047 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.