سید احمد هاشمی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برای برگزاری مسابقات تکواندو خردسالان کشور افزود: برگزاری هرچه بهتر رقابت ها نیازمند هم افزایی و تلاش همگانی است که برای تحقق آن تاکنون جلسه های متعددی برگزار شده است.
وی ادامه داد: برگزاری این رقابت ها نقش مهمی برای توسعه ورزش تکواندو استان و به خصوص جذب جوانان و نوجوانان به این رشته جذاب خواهد داشت.
این مسوول با بیان اینکه تکواندو از رشته های المپیکی است و ایران یکی از کشورهای مطرح جهان در این عرصه است، تصریح کرد: متولیان مسابقه باید با همکاری هم برای میزبانی تلاش کنند.
هاشمی ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران یزدی در این مسابقات با آمادگی کامل شرکت و با حمایت تماشاگران برای استان افتخار کسب کنند.
مسابقات تکواندو قهرمانی کشور در رده سنی خردسالان با حضور 600 ورزشکار و با موافقت فدراسیون در 2 بخش دختران و پسران از 28 خرداد ماه جاری لغایت اول تیر ماه 1397 در سالن 6 هزار نفری شاهدیه یزد برگزار می ‌شود.
870 تکواندوکار زن و 2 هزار و 100 تکواندوکار مرد در استان یزد به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند و 15 باشگاه در یزد، تفت،‌ بافق، مهریز،‌ ابرکوه، میبد و اشکذر فعالیت دارند.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
استان یزد یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.