سید علی باقری عصر یکشنبه در آیین تقدیر از فرمانده منطقه انتظامی مهریز به خاطر همکاری با منابع طبیعی افزود: همکاری مردم و همراهی و حمایت دستگاه های اجرایی باید روز به روز در شهرستان گسترش یابد.
وی ادامه داد: در سایه همکاری مردم و مسوولان است که می توان به صورت جدی و دقیق با متصرفان اراضی ملی و منابع عظیم طبیعی خدادادی برخورد قانونی انجام داد.
این مسوول با تاکید به اهمیت ارتقای تعامل پلیس با اداره منابع طبیعی در خصوص حفاظت از اراضی ملی ، افزایش همکاری و مشارکت هرچه بیشتر برای صیانت از این منابع خدادادی را خواستار شد.
باقری ، همکاری نزدیک ماموران انتظامی در مبارزه با سوداگران طبیعت را مهم برشمرد و تعامل این فرماندهی با اداره منابع طبیعی شهرستان را یک ضرورت انکارناپذیر دانست.
همچنین سرهنگ علیرضا خدایی فرمانده منطقه انتظامی مهریز با اشاره به اینکه این نیرو تمام اقدام های لازم برای حفاظت از منابع طبیعی را انجام می دهد، گفت: ماموران انتظامی بر اساس فرامین فرماندهی کل قوا، حراست از عرصه‌های ملی را وظیفه خود می ‌داند و آماده است در این زمینه هرگونه همکاری با اداره منابع طبیعی داشته باشد.
در این دیدار از تلاش های فرماندهی منطقه انتظامی مهریز در حفاظت از اراضی ملی و اجرای احکام صادره با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.
سال 1396 بیش از 13 هکتار از اراضی ملی مهریز رفع تصرف شده است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.