محمود زمانی‌ قمی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در یزد با قدردانی از حضور گسترده مردم افزود: ملت ایران و مسوولان در سایه نظام و ارزش های دینی و انقلابی به نقش آفرینی در دنیا و خاورمیانه مشغول هستند و کشورمان به قطب مهم نظامی و فرهنگی تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه توطئه ‌های شوم استکبار جهانی علیه ارزش‌ های اسلامی و دینی همچنان ادامه دارد به اهمیت بصیرت ، وحدت و حراست از مرزهای فرهنگی ، اخلاقی و الهی در برابر زیاده خواهی آنها تاکید کرد.
استاندار یزد اظهار کرد: دشمنی استکبار به دلیل موفقیت نظام در عرصه جهانی و منطقه ای همچنان ادامه دارد، باید با وحدت و هوشیاری به دنبال خنثی کردن اهداف شوم دنیای استکبار و مخالفان نظام و انقلاب بود.
زمانی قمی با اشاره به جنایت های اسرائیل غاصب تصریح کرد: این غده سرطانی با کشتار مردم مظلوم فلسطین سعی دارد به ناحق در این سرزمین مستقر شود و ارزش‌های دینی را از بین ببرد.
وی به شکست تکفیری ها و داعشی ها در سوریه و همچنین شکست توطئه تفکیک اقیلم کردستان عراق اشاره کرد و علت عصبانیت استکبار علیه ایران را همین عوامل دانست و بر اهمیت تجهیز و آمادگی یگان های نظامی و آحاد مردم تاکید کرد.
استاندار یزد بیان کرد: ایستادگی تنها راه اصلی پیروزی بر استکبار جهانی است و دشمنان نظام و ولایت بدانند که ملت قهرمان ایران با توکل بر خدا ، وحدت و ولایتمداری به راه خود با درایت و قدرت ادامه می دهند.
زمانی قمی یادآور شد: برد سلاح ‌معنوی نظام باید به تمام نقاط جهان که در آنها ظلم و جنایات علیه محرومان رخ می دهد برسد که قطعا موجب شکست توطئه های کفر جهانی خواهد شد.
همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان با حضور قشرهای مختلف مردم مومن و روزه دار یزد در 80 شهر و روستای این استان برگزار شد.
به همین مناسبت مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر یزد با حضور قشرهای مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، روحانیان ، استادان، دانشجویان ، دانش آموزان ، بازاریان، اصناف و فرهنگیان از میدان شهید بهشتی تا مسجد ملااسماعیل میعادگاه نماز جمعه برگزار شد.
7536/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.