راهپیمایی روز قدس مردم ولایتمدار یزد امسال با شکوه تر و متفاوت تر از سال های گذشته با حضور گسترده اقشار مختلف برگزار شد و راهپیمایان پس از حضور در میدان شهیدبهشتی و عبور از خیایان های امام خمینی (ره) ، چهار راه شهدا و خیابان قیام در مسجد ملااسماعیل میعادگاه نماز جمعه حضور یافتند.
راهپیمایان باوجود گرمی هوا ‌بار دیگر با مشارکت بی نظیر خویش ، با حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، خشم و تنفر شدید خود را به رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و حامیان جهانی و منطقه ای او اعلام کردند.
اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه شهر یزد با در دست داشتن تصاویری از معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) ، مقام معظم رهبری ، پرچم ‌نظام اسلامی و با شعارهای انقلابی و حماسی روز قدس را گرامی داشتند.
راهپیمایان یزدی با شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، قدس نماد وحدت اسلام است ، میراث جاودانه امام است ، شعار روزه داران، نابودی اسرائیل ، خواسته هر مسلمان، نابودی اسرائیل و وصیت تمامی شهیدان ، پیروی از رهبری است و قرآن، فریاد انزجار خود را از ترور، اشغال و قتل عام فلسطینیان قهرمان به گوش جهانیان رساندند.
همچنین در پایان راهپیمایی قطعنامه سراسری در هشت بند قرائت که با تکبیر مردم ولایتمدار و فهیم مورد تایید قرار گرفت و بر پیگیری آن تاکید شد.
در این قطعنامه با اشاره به اینکه 39 سال از ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل (ره) مبنی بر انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس می گذرد ، بار دیگر نابودی قطعی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از جبهه سلطه و استکبار را فریاد زدند.
در این قطعنامه بر حمایت جدی از جبهه مقاومت ، مردم ستمدیده فلسطین ، تداوم انتفاضه ، ضرورت همبستگی امت اسلام ، هوشیاری در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی ، انزجار از توطئه های مختلف دشمنان علیه نظام اسلامی ، رسیدگی به مشکلات مردم ، همبستگی مردم و مسوولان و ولایتمداری تاکید شد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در 80 شهر و روستا در شهرستان های یزد، بهاباد، بافق، خاتم، مهریز، تفت، ابرکوه، اشکذر، میبد و اردکان بنحو بسیار با شکوهی برگزار شد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.