امام جمعه بهاباد گفت: امام خمینی(ره) حقیقت همیشه زنده تاریخ است که به ما چگونه ایستادن را در برابر ظالمان و مستکبران آموخت.
حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در آیین گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی( ره) در مسجد جامع بهاباد افزود: امام خمینی‌(ره) برای مبارزه با ظلم و دفاع از حق و حقوق ملت ایران به پا خواست.
وی با بیان اینکه انقلاب ایران به رهبری امام خمینی(ره)، با پیروی از شیوه‌ نبی اکرم (ص)، به پیروزی رسید ، اظهار کرد : این طبیعت انقلاب است، اگر بر پایه ای درست و منطقی استوار باشد، همچون آتشفشان، زلزله در تمام ارکان محیط پدید می‌آورد و همه‌چیز و همه‌جا و همه‌کس را از گرمی و اشتعال خود متأثر می سازد.
امام جمعه بهاباد تصریح کرد: حضرت امام(ره) در دوران مبارزه تلاش کرد این حقیقت را برای ملت آشکار کند که راه سرافرازی، عزت و دستیابی به استقلال و آزادی و عدالت، در گرو استقامت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار است.
حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی بزرگ و تاریخی در جهان اسلام است، عنوان کرد : امام امت احیا گر اسلام ناب محمدی بود .
وی اضافه کرد: حضرت امام (ره) فقیه، اسلام شناس، عارف ،سیاستمدار برجسته و شخصیتی اخلاق مدار بود که در عین مهربانی رهبری با صلابت، دشمن شکن و مقتدر بودند.
وی تصریح کرد: امروز راه مقابله ملت ایران با زیاده ‌خواهی دشمنان در ماجراهای مختلف و به ‌طور خاص در برجام تأکید بر حرکت عزت مدارانه امام خمینی(ره) و تداوم « استکبار ستیزی » است که توسط جانشین خلف ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی دنبال می‌ شود.
حجت الاسلام بشکانی با بیان اینکه باید جوانان و نوجوانان را با رنج ها و سختی هایی که امام (ره) برای پیروزی نظام متحمل شدند، همچنین دستاوردهایی که امام امت به ملت هدیه داد، آشنا کرد، گفت : باید اندیشه ها و افکار امام برای نسل های جوان تبیین شود.
امام جمعه بهاباد در ادامه با اشاره به مراسم روز جهانی قدس یادآور شد: با توجه به وضعیت سیاسی جهان و بدعهدی های آمریکا ، امسال روز قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این برهه همه باید با حضور گسترده خویش در روز قدس با امام(ره) و شهدا تجدید میثاق کنند.
در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی( ره) در بهاباد فرماندار ،رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند
/ 9877 / 2047/

**
امام جمعه ابرکوه گفت: امام خمینی(ره) به عنوان دین شناسی بی نظیر و رهبری مقتدر با بهره گیری از آموزه های قرآن و تعالیم حیاتبخش اسلام ، بزرگترین و بی نظیرترین انقلاب اسلامی را در قرن بیستم بوجود آورد.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: امام امت پـس از معـصومین (ع) کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت تاریخ بشریت است که با تفکر الهی مسیر تاریخ را دگرگون کرد .
وی افزود : تفکر و ابعاد شخصیت حضرت امام (ره) در روحیه مسلمانان دنیا تاثیر بسزایی گذاشته است، تفکر و شخصیت ایشان در احیای اسلام ناب محمدی (ص) بسیار تاثیر گذار بود .
وی افزود: سالروز ارتحال امام خمینی(ره) فرصتی مناسب برای معرفی اندیشه ها ، تفکر و ابعاد شخصیتی امام راحل در ترویج فرهنگ اسلامی به نسل های امروز و آینده است .
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تاکید کرد: انقلاب ایران به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دهنده راه و مرام امام خمینی (ره) به عنوان الگوی انقلابی برای همه آزادیخواهان جهان است .
حسینی تصریح کرد : تفکر و اندیشه های امام خمینی(ره) بسیار در روحیه مسلمانان دنیا تاثیر گذاشته است .
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.