در این مراسم یکی از استادان حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) گفت: قیام 15خرداد بر اساس احساسات نبود بلکه از سر اخلاص و پیروی از ولایت بود.
محمد هادی فلاح ‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس ، شهدای قیام 15خرداد و مدافعان حرم افزود: رزمندگان اسلام که در دفاع از اسلام، انقلاب و اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند، حرکت آنها از روی اخلاص بود.
وی با بیان اینکه قیام 15خرداد، نمادی از ارزش های اسلامی است که باید آن را حفظ کنیم، ادامه داد: شهدای این رویداد با تبعیت از مرجع تقلید توانست زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شوند.
این استاد حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) تصریح کرد: این امر به خوبی نشان ‌داد امام راحل (ره) با بهره‌گیری از آموزه ‌های دینی برای جهان برنامه‌ای سازنده برای زندگی ارائه کند و این برنامه محدود به مرزها و فرهنگ‌ های خاصی نبوده و عالم بشریت را شامل شد.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) از نهاد دین برخاست و برنامه‌ای برای بشر ارائه کرد، در شرایطی که دینداران توسط دشمنان در تنگنا بودند امام راحل از پایگاه فقه و فقاهت، ندای یاری دین را سر دادند و راه روشن زندگی را برای بشریت مشخص کردند.
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دین ، دیانت و دینداران در مهجوریت بودند و هر روز دستگاه ضد دین در ایران و جهان برای فراموش شدن دین و اهل بیت (ع) تلاش می کردند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در نقش احیاگر ظاهر شد و دین را احیا کردند.
فلاح زاده تاکید کرد: امام (ره) تکیه اش به مردم بود و در دشمن شناسی پیشتار بودند و توانست با تکیه بر مردم و ارزش های دینی، نظام جمهوری اسلامی را تاسیس کند.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) مظهر انسجام، وحدت و امنیت بودند، یادآور شد: ما در شرایطی حساسی قرار داریم و آنچه باعث شد اسلام زنده بماند و انقلاب اسلامی ایران حفظ شود، وحدت کلمه و رهبری انقلاب است.
فلاح زاده با بیان اینکه، امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از کشورهای مقتدر جهان است، تاکید کرد: باید همه با وحدت کلمه که امام راحل (ره) بر آن تاکید زیادی داشتند وحدت و انسجام درونی خود را حفظ کنیم.
این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن همیشه در فکر توطئه است و تلاش دارد مردم را از نظام و انقلاب ناامید کند، تصریح کرد: امروز افرادی اگر قوه مجریه را با پیامک ، پخش شبنامه و در فضای مجازی تخریب می کنند، واقعاگناه کرده اند.
این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: مسئولان ضمن توجه به مردم ، به مطالبات آنها توجه کنند.
وی تاکید کرد: دشمنان اسلام بویژه دولت های دست نشانده منطقه ، منافقان و سلطنت طلب ها با شعارهای ساختار شکنانه تلاش دارند بین 2 جریان اصولگرا و اصلاح طلب اختلاف بیندازند، لازم است مردم هوشیار باشند .
وی خاطرنشان کرد: برای نقش برآب شدن توطئه های دشمنان همگان باید از همه قوا و ارکان نظام حمایت کنند .
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.