حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز یکشنبه در جمع مسوولان شهرستان با تسلیت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) به ویژگی های اخلاقی و زندگی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: تمام زوایای زندگی امام راحل (ره) به خصوص دشمن شناسی ، کفر ستیزی و استقامت ایشان الگوی همگان قرار گیرد.
وی ادامه داد: دلسوز بودن ، صداقت ، تلاش برای حفظ کرامت و عزت مردم و شجاعت و تدبیر در کنار علم ، فضل و جهاد در برابر ظالمان از مهمترین ویژگی های برجسته امام (ره) بود و تمام اینها از معنویت و عبودیت ایشان ریشه می گرفت.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز تصریح کرد: امام خمینی (ره) را می‌توان پیام آور عزت مسلمانان و ملت ایران در نیم قرن اخیر دانست و باید این ویژگی های مهم به جوانان منتقل شود.
محی الدینی بیان کرد: امروز ایستادگی در برابر توطئه ها و فتنه ها به برکت پشتیبانی از ولایت فقیه است و مقام معظم رهبری در همان مسیر حضرت امام (ره) و بر اساس ارزش های انقلابی فعالیت دارند.
وی تاکید کرد: ویژه برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) باید جذاب و بر اساس نیاز جامعه و جوانان و با حضور گسترده همگان در فضایی معنوی و حماسی برگزار شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.