آیت الله محمدرضا ناصری یزدی روز یکشنبه در شورای سیاستگذاری و راهبردی پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تبیین اهداف انقلاب در عرصه های داخلی و بین المللی نقش مهمی در معرفی نظام و نیز خنثی کردن توطئه های دشمنان دارد.
وی ادامه داد: باید آرمان های نظام به نحو مناسب در منظر جهانیان و ملت ها معرفی شود که انجام آن به عنوان یک ضرورت، رسالت مهمی است که متولیان امر برای تحقق آن باید اقدام کنند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: به برکت انقلاب ، فعالیت های بسیار گسترده و اقدام های خوبی در ابعاد فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و غیره انجام شده که معرفی برکات نظام وظیفه دینی ، ملی و انقلابی آحاد مردم است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد یادآور شد: انقلاب شکوهمند اسلامی ملت قهرمان ایران تحولی عظیم در انسان ها و جامعه ایجاد کرد و موجب شد تا آنها در مسیر واقعی و الهی خود هدایت شوند.
همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با هدف برنامه ریزی و تبیین اهداف نظام به مردم و جوانان تشکیل شده است.
حجت الاسلام محمد فخرالدینی افزود: این شورا با حضور نخبگان ، مسوولان و علاقه مندان در قالب کارگروه های مختلف وظایف خود را برای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب انجام می دهد.
ضرورت برنامه ریزی مناسب برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب با جلب مشارکت همگان و تبیین برکات نظام برای مردم و جوانان در ابعاد مختلف در نشست یادشده مورد تاکید قرار گرفت.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.