فرجام فاضلی روز چهارشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان افزود: امر به معروف و نهی از منکر در قالب یک چارچوب سازمانی نمی گنجد و همه ما وظیفه داریم تا مروج کارهای نیک باشیم.
وی با مهم خواندن شوراهای مشورتی در ادارات خاطرنشان کرد: باید در ادارات، شورای مشورتی تشکیل شود و اعضای این شورا راهکارهایی را در این زمینه ارائه دهند.
در ادامه همچنین امام جمعه هرات امر به معروف و نهی از منکر را یک واکسن دانست و گفت: این فریضه از این باب که پیشگییری است باعث ایجاد امنیت اجتماعی در جامعه می شود و بر همه مسلمانان واجب است.
حجت الاسلام محمد علی جعفری افزود: متاسفانه بحث امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شده است و باید هر کسی در این زمینه خود را مسئول بداند و به این مهم عمل کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خاتم نیز گفت: دشمنان نظام اسلامی سال هاست با تهاجم فرهنگی تلاش می کنند تا ارزش های اخلاقی جامعه را نابود کنند، شورای امر به معروف و نهی از منکر باید برای مقابله با این تهاجم فرهنگی برنامه ریزی کند.
جواد میربهبودی در ادامه به مصداق هایی از امر به معروف و نهی از منکر در محیط اداری اشاره واضافه کرد: ما با امر به معروف و نهی از منکر به دنبال اصلاحات سازمانی هستیم، در حوزه اصلاحات سازمانی نقد پذیری باید در میان کارکنان سازمان ها نهادینه شود و برای دور شدن از آسیب ها باید به نقد بها دهیم.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری از جنوب مرکز استان یزد واقع شده است.
7534/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.