سرتیپ پاسدار جواد استکی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت جانباز شهید حسین فیض اردکانی در مسجد روضه محمدیه یزد افزود: ملت ایران با وحدت کلمه حول محور ولایت فقیه و تکیه بر ارزش های دینی و انقلابی در 40 سال گدشته توطئه های دشمنان را خنثی کرده است .
وی با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان علیه نظام ادامه دارد، اظهار کرد: اگر انقلاب حتی فعالیت ‌های موشکی خود را تعطیل کند باز هم استکبار جهانی راضی نمی شود چون آنها با اصل نظام ، ولایت فقیه و دین مخالفت دارند.
این یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: کفر جهانی به سرکردگی آمریکا هیچگاه حاضر نیست بپذیرد و قبول کند که یک شخصیت مجتهد و رهبر دینی ، کشوری را در منطقه آشوب‌ زده در امنیت کامل اداره و در مسیر پیشرفت هدایت می کند.
استکی تصریح کرد: مقاومت مردم ایران در وضعیت کنونی به گفتمان و الگویی موفق در جهان و در لبنان، سوریه، عراق، بحرین، یمن و حتی در کشورهای غیراسلامی با نشان ایران شناخته می‌شود و دشمنان از آن وحشت دارند.
وی با اشاره به اینکه دولت ، مجلس‌ و نیروهای نظامی و انتظامی ، مردم و سازمان ‌های کشوری و لشگری همه در یک محور حول ولایت حرکت می ‌کنند، تاکید کرد: دشمنان حاضر نیستند چنین نظامی که علیه منافع آنهاست را قبول کنند بنابراین هر روز خصومت ‌های خود را به شکل های مختلف نشان می ‌دهند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید فیض تصریح کرد: این شهید بزرگوار انسانی ارزشمند، دارای روحیه تعامل، تواضع ، اخلاص و مقاومت بود و به تمام معنا فردی با تقوا ، مخلص و با صداقت بود.
استکی یادآور شد: شهید فیض نقش مهمی در دفاع مقدس و انقلاب داشت و هیچگاه از مسیر ولایت و دفاع از نظام و حراست از ارزش های الهی دست بر نداشت و عاقبت به شهادت رسید.
مراسم بزرگداشت شهید فیض اردکانی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، استاندار، تعدادی از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، خانواده شهدا ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در مسجد روضه محمدیه (حظیره ) برگزار شد.
فیض اردکانی ، قائم‌ مقام وقت تیپ 18 الغدیر و سپاه استان یزد در دوران دفاع مقدس و مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یکشنبه 6 خرداد 1397 پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت ناشی از جراحت‌های جنگ بی‌قرار از فراق یاران شهیدش به شهدا پیوست.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
یزد بر پایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 85درصد د 21شهر و بقیه در روستاها زندگی می کنند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.