به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری یزد، محمود زمانی قمی در نشستی با موضوع « بررسی عملکرد دولت در حوزه جوانان» در پردیس دانشگاه علوم پزشکی یزد، افزود: ایران در برخی بخش ها با کاستی هایی مواجه است، باید واقع بین بود زیرا جامعه کنونی نیازمند ترمیم ارتباط است.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از مشاوره ها و دیدگاه های جوانان در امور مختلف، افزود: براساس نیاز و ضرورت، کمیته هایی تشکیل می شود و مدیران کل دستگاه های مختلف به همراه نمایندگان جوانان در این کمیته ها به بحث و تبادل نظر در باره مسائل و مشکلات استان خواهند پرداخت.
استاندار یزد با بیان لزوم استفاده از نمایندگان همه سلیقه ها و گرایش ها در کمیته ها تاکید کرد: نباید ضعف ها و بی تدبیری ها به فرد یا گروه خاصی نسبت داده شود، بلکه باید اشتباه خود را بپذیریم و در صدد رفع آنها باشیم .
زمانی قمی یادآور شد: برخی اعتراض هایی که در بخش های مختلف در کشور بوجود آمد، ریشه هایی دارد که باید در مسیر منافع مردم و حفظ کیان نظام حل و فصل شود.
در این نشست نمایندگان برخی تشکل های دانشجویی و جوانان فعال سیاسی در یزد دیدگاه های خود را در باره عملکرد دولت در حوزه جوانان طرح کردند.
آنها توجه و اعتماد بیش از پیش مسئولان به جوانان و واگذاری مسئولیت های اجرایی در حوزه های مختلف به این قشر را خواستار شدند.
1968/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.