در 48 ساعت گذشته مطالبی مبنی بر بروز مشکل عرضه سوخت در برخی جایگاه های استان در فضای مجازی منتشر شده بود.
مسوولان ذیربط دیروز( پنجشنبه) اعلام کردند، مشکلی در عرضه سوخت نیست و کامیون داران هم به علت پایین بودن قیمت حمل بار و کالا، بالا بودن نرخ لوازم خودرو و بیمه از این موضوع ناخرسند بودند.
در این خصوص در آخرین موضع گیری ها ، محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ایجاد نیاز کاذب و بار ترافیکی تحمیل شده به جایگاههای سوخت، روند خدمات رسانی را تحت تأثیر قرار می دهد.
وی تأکید کرد: تداوم همکاری و همدلی مردم در حفظ آرامش طبیعی جامعه، جریان مطلوب ارائه خدمت را به همراه خواهد داشت.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد دیروز به ایرنا گفته بود که تجمع کامیون داران، صنفی است، آنها رسیدگی به خواسته های خود را خواستار بودند.
سعید برازنده مقدم افزود: مدتی پیش این درخواست بررسی شد که روز چهارشنبه افزایش 22 درصدی کرایه بار کامیون داران به تمام شرکت های حمل و نقل اعلام شد اما تعداد اندکی از آنها افزایش بیبشتر کرایه را خواستار بودند.
وی با بیان اینکه افزایش کرایه بار در یزد نسبت به سایر استانها بالاتر بود، گفت: افزایش کرایه در کشور 15 تا 20 درصد است که در گفت و گو با کامیون داران مشکل آنها رفع و به محل کار خود بازگشتند.
همچنین مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد به خبرنگار ایرنا گفته بود که از نظر سوخت مشکلی در استان نیست و در تمام جایگاهها، سوخت، موجود و تجمع کامیون داران هم ربطی به سوخت نداشت.
عباسعلی پورمحمد علی، افزود: 91 جایگاه سوخت بنزین و 46 جایگاه سی ان جی در استان فعالیت دارند و بحث سهمیه بندی بنزین در جایگاهها در میان نبوده و سوخت در حد نیاز موجود است و هیچ جایگاهی هم تعطیل نشده است.
1988/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.