احمد طالبی روز یکشنبه در کمیته تخصصی اوقات فراغت جوانان استان با بیان اینکه جوانان آینده سازان جامعه هستند و برای شادی و سلامت روحی آنها باید برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود، افزود: توجه به نیازهای روحی و روانی این قشر در برنامه ریزی و برگزاری برنامه ها محور تصمیم گیری ها در تابستان قرار گیرد.
فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه اگر غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان به درستی و همراه با محتوا انجام شود، سلامت روانی ، اخلاقی و دینی آنها را تامین می کند، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید نیازهای این قشر را شناسایی و در راستای برطرف شدن آن از توانمندی تشکل های مردم نهاد استفاده کنند.
این مسوول امور جوانان استان تصریح کرد: حضور فعال جوانان در برنامه های اوقات فراغت زمانی اتفاق می افتد که بر حسب نیاز و با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و جلب مشارکت این قشر، برنامه ها طراحی و اقدام شود.
طالبی افزود: ستادهای غنی سازی اوقات فراغت در 10 شهرستان استان با همکاری و برنامه ریزی ادارات ورزش و جوانان و مشارکت دستگاه های فرهنگی و اجرایی انجام شود.
کمیته تخصصی اوقات فراغت با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و لزوم برنامه ریزی جامع و هدفمند برای اوقات فراغت جوانان تشکیل شد و نمایندگان تعدادی از دستگاه های اجرایی به ارائه برنامه های پیشنهادی خود برای اوقات فراغت پرداختند.
توجه به فعالیت های فرهنگی ، ورزشی ، مهارتی ، جلب مشارکت تمام دستگاه ها و جوانان ، برگزاری اردوها ، برپایی نمایشگاه ها و مسابقات و اطلاع رسانی برنامه ها در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.