داود فتح آبادی روزشنبه در آیین معارفه رئیس هیات فوتبال شهرستان تاکید کرد: نظارت بر نحوه فعالیت باشگاه های فرهنگی و ورزشی باید توسط مسوولان بیشتر شود تا چنین فضاهایی وظایف خود را قانونمندتر و در راستای توسعه فعالیت های ورزشی انجام دهند.
وی با بیان اینکه در تابستان فعالیت باشگاه ها خصوصا مدارس فوتبال و فوتسال بیشتر می شود،ادامه داد: نظارت و بازدید از نحوه فعالیت مدارس ورزشی برای انجام فعالیت های فرهنگی و رعایت مقررات ضروری است.
این مسوول ورزش شهرستان اظهار کرد: مدارس فوتبال و فوتسال باید در کنار فعالیت های تابستانی نسبت به راه اندازی تیم ها و حضور در مسابقات اقدام کنند تا خروجی داشته باشند و پشتوانه سازی برای ورزش در عمل انجام شود.
فتح آبادی یادآور شد: ظرفیت های خوبی در ورزش یزد وجود داد،با برنامه ریزی ، نظارت ، کارهای علمی و انجام برنامه های مناسب فرهنگی، ظرفیت به شکوفایی خواهند رسید و از آنها حمایت خواهیم کرد.
وی با بیان اهمیت رشته فوتبال به دلیلل مخاطبان زیاد اظهار کرد: توجه به رشته فوتبال و رسیدگی به وضعیت آن نیاز به همکاری بخش های مختلف ،حامیان مالی، صنایع و واحدهای تولیدی شهرستان دارد.
در نشست یادشده از خدمات جعفر امین مقدم قدردانی و مجتبی بی طرف به عنوان رئیس هیات فوتبال شهرستان یزد معرفی شد.
هم اکنون در 10شهرستان استان یزد هیات فوتبال فعال است.
60 درصد جمعیت یک میلیون و 138 هزار نفری استان در مرکز این شهرستان زندگی می کنند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.