به گزارش ایرنا ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد به اقدام اخیر رئیس جمهوری آمریکا در انتقال سفارت خود به بیت المقدس اشاره و با محکوم کردن آن افزود: ملت های مسلمان و آزادیخواهان جهان باید انزجار شدید خود را به خوش خدمتی ترامپ اعلام کنند.
وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای تثبیت رژیم جعلی صهیونیستی انجام شد ادامه داد: اقدام های شرم آور رئیس جمهوری آمریکا در بین ملت های مسلمان و ستم دیدگان عالم محکوم است و هیچ سودی برای اسرائیل غاصب ندارد.
امام جمعه یزد با بیان اینکه استکبار فقط به منافع خود فکر می کند اظهار کرد: باید ملت های مسلمان به وظیفه خود در قبال قبله گاه اول و مردم مظلوم فلسطین عمل کنند و بنحو مناسب خشم خویش را از برنامه های ضد انسانی و اخلاقی استکبار جهانی نشان دهند.
ناصری از سکوت مجامع بین المللی و برخی کشورهای اسلامی در قبال کشتار مردم مظلوم فلسطین و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس انتقاد کرد و هوشیاری و بصیرت را در برابر توطئه های دشمنان خواستار شد.
وی به سالروز فتح خرمشهر و آزاد سازی آن در سوم خرداد در عملیات بیت المقدس توسط رزمندگان اسلام اشاره و از همه کسانی که باعث موفقیت سپاه اسلام در تحقق اهداف نظام شدند قدردانی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به اهمیت رسیدگی به مسائل مردم توسط مسوولان ، پیگیری اوامر مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، خرید کالای ایرانی و توجه به ظرفیت های داخلی هم اشاره کرد.
ناصری به ماه مبارک رمصان و اهمیت آن در عرصه سازندگی روحی و معنوی و کسب تقوای الهی اشاره و از مردم و جوانان، بهره گیری بیشتر از لحظات نورانی آن را با توجه خاص به کلام وحی و روزه داری خواستار شد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.