در این مراسم امام جمعه مهریز گفت: روابط عمومی ها و خبرنگاران نقش اساسی در ارائه خدمات دولت و نظام به مردم دارند و باید با دانش روز و بنحو مناسب با تهیه اخبار دقیق و شفاف موجب دلگرمی جامعه شوند.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی ادامه داد: مسوولان روابط عمومی در دستگاه ها اجرایی با همکاری خبرنگاران باید نظام و دولت را در انجام بهتر وظایف خود و خدمات رسانی به مردم یاری دهند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز تصریح کرد: خبرنگاران باید از انتقادات جانبدارانه پرهیز کنند و فعالیت خود را صادقانه و بدون غرض ورزی و تنها برای رضایت خدا و کمک به مردم انجام دهند.
محی الدینی یادآور شد: خبرنگاران از یک طرف مشکلات، خواسته ها و مطالبات مردم را به مسوولان منتقل کنند و از طرف دیگر عملکرد مدیران اجرایی را در اسرع وقت به اطلاع جامعه برسانند.
همچنین فرماندار مهریز گفت: روابط عمومی ها به عنوان رسانه دستگاه های اجرایی در ارتقای منزلت زیر مجموعه خود نقش مهمی دارند و با به روز کردن اطلاعات خود می توانند در اطلاع رسانی موفق باشند.
سید محمد رستگاری افزود: رسانه ها نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی دارند و باید ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها 2 سویه مبتنی بر کار و اخلاق حرفه ای باشد.
مهریز 40 دستگاه اجرایی و 10 خبرنگار فعال دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.