علی صالحی روز دوشنبه در سومین گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی نهادهای اجرایی استان در سال 97 افزود: برای برنامه ریزی فعالیت روابط عمومی ها با پیوست آموزشی، نشست های مستمری با هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها و جهاد دانشگاهی یزد برگزار شد.
وی اظهار امیدواری کرد: تا یک ماه آینده پیوست آموزشی برنامه های شورا تدوین و اجرای آن آغاز شود.
صالحی اسفند 1396 به عنوان سرپرست روابط عمومی استانداری یزد منصوب شد، در ادامه اظهار کرد: شورای یادشده باید به سمت استقلال و ساماندهی امور حرکت کند.
این فعال رسانه ای با تاکید بر لزوم استمرار نشست کارشناسان و مدیران روابط عمومی ها، یادآور شد: چهامین نشست روابط عمومی های استان ماه آینده به میزبانی گروه پیشگامان کویر یزد برگزار خواهد شد.
وی با قدردانی از حمایت های محمود زمانی قمی استاندار یزد از روابط عمومی استانداری اظهار کرد: در ماه های اخیر فعالیتهای مطلوبی از جمله نشست شورای اطلاع رسانی استان پس از 9 ماه و گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی برگزار شده است.
صالحی با ابراز ناخرسندی از تنزل جایگاه روابط عمومی استانداری یزد از اداره کل به معاونت اداره کل حوزه استاندار در سال گذشته تصریح کرد: این اتفاق فقط برای تعدادی از استانداری ها رخ داد که مسئولان وقت باید در این خصوص پاسخگو باشند.
صالحی از 6 سال قبل عهده دار مدیریت روابط عمومی فرمانداری تفت بود، ادامه داد: سال گذشته هیچ نشستی با حضور مدیران روابط عمومی فرمانداری های استان یزد برگزار نشد و بی تفاوتی در این خصوص مشهود بود.
سرپرست روابط عمومی استانداری یزد با تاکید بر اینکه فضای نقد در استان نباید بسته یا خدشه دار شود، عنوان : منتقد، مغرض نیست و نباید برای نقد ملاحظه کاری شود.
وی افزود: مدیران و دستگاه ها باید پاسخگوی انتقادها باشند و سکوت در مقابل انتقادها با این توجیه که فضای نقد باز گذاشته شده است، قابل قبول نیست.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز در این نشست گفت: حوزه فعالیت روابط عمومی فقط به اطلاع رسانی ختم نمی شود و یکی دیگر از وظایف این نهاد پاسخگویی است که باید تقویت شود.
حجت الاسلام حسین زارع زاده افزود: روابط عمومی خلاق و کارآمد می تواند بسیاری از فشارهای وارده به دستگاه متبوع خود را کم کند.
سومین گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی یزد به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در سالن همایش های امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد.
7532 / 2047/
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.