سید علی نوروز زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اجرای بیش از 10 هزار متر مربع آسفالت در سال 97 با هزینه قریب به یک میلیارد و 400 میلیون ریال خبرداد و افزود: این مقدار نسبت به همین مدت در سال گذشته 38 درصد افزایش دارد.
وی از برنامه ریزی برای اجرای روشهای نوین ساماندهی روسازی معابر از جمله میکروسرفیسنگ، چیپ سیل و نیز استفاده از روشهای غیر آسفالتی مانند سنگفرش سواره روها و بتن غلطکی در راستای اجرای طرح روسازی معابر شهر بافق خبر داد.
شهردار بافق همچنین برنامه ریزی برای ساماندهی بیش از 120 هزار متر مربع از معابر بافتهای تاریخی و قدیمی این شهر را یاد آور شد و بیان کرد:محلات فخریه، مظفریه ، مسجد جامع ، مهدیه و قلعه از جمله محلات هدف می باشند.
وی افزود:این اقدام در قالب طرح ساماندهی معابر از سوی شهرداری برای اجرا در 6 ماهه اول سال97 برنامه ریزی شده است.
نوروززاده اظهار امیدواری کرد: با تعامل صورت گرفته با شرکت های خدمات رسان خصوصا شرکت مجری طرح فاضلاب شهری نسبت به تکمیل و اجرای سریعتر خطوط انتقال و نیز انشعابات مربوطه اقدام کند تا بیش از این شاهد حفاری در جای جای شهر و چهره نازیبای آن نباشیم.
شهرداری بافق با بکارگیری نیروی انسانی و دستگاههای پیشرفته در سال 96 در حوزه بهسازی عبور و مرور شهری، آسفالت معابر اصلی به ویژه محله های کمتر توسعه یافته، رکورد شکن بوده است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.
7543/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.