حسن ملک پور، شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه دشمنی استکبار علیه انقلاب اسلامی جدی است به اهمیت همکاری دلسوزان نظام و احزاب با دولت اشاره کرد و افزود: هدف اصلی دشمنان براندازی نظام اسلامی است و برجام و سایر مسائل بهانه ای بیش نیست بنابراین حمایت از دولت باید جدی گرفته شود.
وی ادامه داد: در این برهه حساس از تاریخ انقلاب ایران احزاب درون نظام با گرایش های مختلف سیاسی در صفی واحد با بینش و بصیرت ، همدلی و تحت فرامین مقام معظم رهبری با حمایت از دولت ، نقشه های دشمنان قسم خورده نظام را همانند گذشته نقش بر آب کنند.
این مسوول تصریح کرد: موضع گیری یکسان مسوولان و احزاب در خصوص مسائل کلان کشور وظیفه بسیار مهمی است که دوری از آن به نفع دشمنان اسلام است و همگان باید با درک موقعیت داخلی و خارجی در مسیر تحقق اهداف و آرمان های متعالی نظام حرکت کنند.
ملک پور به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص برجام و خروج یک طرفه آمریکا از آن اشاره کرد و گفت: استکبار در 40 سال گذشته به سرکردگی آمریکا بارها نشان داده که به هیچ تعهدی پایبند نیست و فقط به دنبال حفظ منافع خود و تقویت اسرائیل غاصب است.
وی یادآور شد: آمریکایی ها و اروپایی ها در راستای منافع خود و برخی حامیان جهانی و منطقه ای شان علیه ایران در تلاش هستند، مردم و مسوولان ما با هوشیاری و با توجه به ظرفیت های داخلی توطئه آنها را خنثی کنند.
رئیس حزب موتلفه اسلامی استان در خصوص این تشکل سیاسی- فرهنگی اظهار کرد: هم اکنون حزب موتلفه در شهرستات های یزد ، تفت ، اردکان ، مهریز ، میبد و بافق با عضویت هزار و 500 نفر فعال است .
ملک پور اظهار کرد: انجام برنامه های فرهنگی ، معرفتی ، بصیرتی ، تعامل با مسوولان ، جلسات پرسش و پاسخ ، برگزاری مسابقات ، اردوها ، فعالیت های علمی و توجه به جوانان جزو برنامه های محوری این حزب است .
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارای 40 حزب و تشکل سیاسی است.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.