به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی فرودگاه شهید صدوقی یزد، حسین اسفندیاری در بازدید از پروژه های فرودگاه این شهر از یزد، اصفهان و شیراز به عنوان دروازه ورود گردشگران داخلی و خارجی به ایران در صنعت هوایی یاد کرد.
وی همچنین بر ضرو‌رت افزایش کیفیت و توسعه روت‌های پروازی فرودگاه یزد تاکید کرد و افزود: فرودگاه این شهر باید نقش مهم خود را در مثلث گردشگری شهرهای یادشده به خوبی ایفا کند.
قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها تصریح کرد: کهن شهر یزد از منظر گردشگری فرهنگی، تاریخی و طبیعی جاذبه های مختلفی دارد، ضروری است، طبق اهداف‌ توسعه گردشگری، خطوط هوایی داخلی و خارجی بتوانند مسافران را مستقیما به این شهر منتقل ‌کنند.
اسفندیاری یادآور شد:‌ در توسعه فرودگاه‌ یزد با رودیکرد گردشگری لازم است ساخت ساختمان تکنیکال بلاک، توسعه ترمینال‌ها، ارتقا خدمات و کیفیت، تمیزی فرودگاه، امکان برقراری شبکه پرواز از نقاط مختلف کشور و نیازهای گردشگری مورد توجه قرار گیرد.
قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در باره لزوم افزایش روند توسعه فرودگاه یزد و راهکارهای تقویت همکاری میان مجموعه استان، شهر و فرودگاه برای احیای مثلث طلایی گردشگری با محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد دیدار کرد.
وی همچنین با غلامعلی سفید رئیس شورای شهر، مهدی جمالی نژاد شهردار، سیدحسین آزادی نائب رییس شورای شهر و حمیدرضا قمی رئیس شورای شهرستان یزد گفت و گو کرد.
در بازدید یادشده عباس محمدی مدیرکل فرودگاه‌های یزد در باره کیفیت خدمت‌ رسانی به مسافران و آخرین اقدامات انجام شده برای توسعه فرودگاه توضیحاتی ارائه کرد.
فرودگاه یزد مقصد و مبدأ پرواز تهران ، مشهد ، اهواز ، کیش و بندرعباس در پروازهای داخلی و شهرهای نجف ، بغداد ، دمشق ، جده و مدینه در پروازهای بین المللی است که جابه جایی مسافر در این مسیرها با همکاری 10 شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی صورت می گیرد .
فرودگاه یزد ،دهمین فرودگاه ایران از نظر ترافیک هوایی و مسافری است که سالانه حدود 550 هزار نفر مسافر از خدمات آن استفاده می کنند.
هم اکنون روزانه به طور متوسط 20 سورتی پرواز در این فرودگاه انجام می شود.
1968/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.