دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه شب هفته جاری از برجام خارج شد.
سرهنگ غلامحسین دشتی روز جمعه در جمع تعدادی از فرهنگیان پیشکسوت شهرستان مهریز با بیان اینکه دولت آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچگاه به تعهدات خود در قبال بسیاری از سندهای جهانی عمل نکرد، افزود: خوی دنیای استکباری و آمریکایی همواره با بدعهدی ، پیمان شکنی و ستمگری همراه بوده و هست .
وی ادامه داد: خروج آمریکا از برجام به رغم مخالفت های جهانی بار دیگر حقانیت ملت ایران در مسائل جهانی و حقوق هسته ای و ماهیت پلید استکبار جهانی علیه اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را نشان داده است.
این استاد دانشگاه های یزد خاطر نشان کرد: کشور ما در قضیه خروج آمریکا از برجام نه تنها تضعیف نشد بلکه در میان چشم جهانیان به عنوان ملتی که به همه قوانین جهانی پایبند است معرفی و اقتدار و عزت بیشتری یافت .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی سابق استانداری یزد یادآور شد: در این موضوع کسی که دچار شکست شد دولت مستکبر آمریکا، حامیان جهانی و منطقه ای آن کشور بودند که ماهیت خود را به روشنی نشان دادند هرچند ملت ایران 40 سال است که کفر جهانی را به خوبی می شناسد.
وی تصریح کرد: راه عزت ملت و کشور ما در گرو همدلی ، ولایتمداری و استکبار ستیزی است و باید در همه مسائل مردم و مسوولان با همراهی هم نسبت به خنثی کردن توطئه های دشمنان اقدام کنند.
مهریز هزار و 100 معلم شاغل و 600 معلم بازنشسته دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.