آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد با محکوم کردن سیاست های آمریکا و حامیان آن کشور نسبت به برجام و خروج از آن، افزود: همه ماهیت حقیقی دولت مستکبر آمریکا را در خصوص مسائل جهانی به چشم دیدند.
وی ادامه داد: این موضوع گویای آن است که دولتمردان آمریکا در دنیا و در قبال سایر ملت ها و کشورها فقط به دنبال رسیدن به منافع خود هستند و هیچ توجهی به مسائل و مقررات جهانی ندارند.
امام جمعه یزد به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص برجام و خروج آمریکا از آن اشاره کرد و اظهار داشت : این موضوع درس بزرگی است که نباید هیچگاه دل به دشمنان و حامیان جهانی و منطقه ای آنها داد که استکبار به دنبال مطامع شیطانی خویش است.
ناصری یزدی یادآور شد: مسوولان باید بنابر توصیه های مقام معظم رهبری همواره با بصیرت در مسائل اقدام کنند و هیچگاه تسلیم اهداف و خواسته های دشمنان نشوند که راه عزت در گرو ایمان به خدا و مقاومت است.
نماینده ولی فقیه در استان یزد به مردم و مسوولان سفارش کرد تا با همدلی و درک شرایط حساس انقلاب اسلامی و دشمنی های استکبار جهانی فقط به دنبال حفظ منافع مردم و کشور باشند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد در ادامه به اهمیت توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، تکیه به ظرفیت های داخلی و تلاش برای تولید و اشتغال به عنوان نیاز اساسی کشور از مسوولان خواستار همکاری و برنامه ریزی در این ارتباط شد.
وی تصریح کرد: جلوگیری از قاچاق کالا و ورود اجناس خارجی به کشور خود بهترین راه برای تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله با نقشه های اقتصادی کفر جهانی و معاندان نظام است که باید با دقت و درایت توسط مسوولان پیگیری شود.
امام جمعه یزد به ضرورت بهره گیری از شایستگان و جوانان مستعد در پست ها و موقعیت های مورد نیاز جامعه اشاره کرد و از مسوولان برای به کارگیری نخبگان در خدمت به مردم و کشور ، تلاش و فعالیت جدی را خواستار شد.
ناصری یزدی همچنین به انتخابات مجلس لبنان و پیروزی جبهه مقاومت اشاره کرد و آن را به خاطر هوشیاری مردم و درک زمانی و مکانی حزب الله لبنان و مردم این کشور عنوان کرد.
وی به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نقش آن در سازندگی انسان ها در ابعاد معنوی و روحی اشاره کرد و گفت: باید مردم و جوانان قدر لحظات ناب ماه خودسازی و نزول قرآن را بدانند و از آن به نحو مناسب استفاده کنند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.