این راهپیمایی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار یزد از مسجد ملااسماعیل( محل نمازجمعه ) تا خیابان قیام و مسجد ریگ با شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر استکبار و مرگ بر اسرائیل برگزار شد.
راهپیمایان در حالی که با خود پارچه نوشته هایی علیه سیاست های آمریکا و دشمنی آن کشور علیه انقلاب با خود حمل می کردند ، بر تداوم ایستادگی و بی اعتمادی به دشمنان نظام تاکید کردند.
همچنین در پایان قطعنامه ای در 6 بند قرائت شد که مورد تائید مردم قرار گرفت که در آن با محکوم کردن اقدام جنون ‌آمیز ترامپ و ایجاد جنگ روانی اخیر علیه انقلاب بر هوشیاری و بصیرت مردم تاکید شد.
همچنین راهپیمایان با اشاره به مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب بر واقع‌ بینی و عبرت ‌آموزی از وقایع سال‌های اخیر و التزام عملی بی ‌چون و چرا به منویات معظم له توسط دست‌اندرکاران ، گروه‌ها به خصوص مسوولان اجرایی تاکید کردند.
در بخشی از قطعنامه با بیان اینکه ملت ایران با بصیرت و آگاهی هیچگونه اعتمادی به سران اتحادیه اروپا به عنوان هم پیمان آمریکای عهدشکن ندارد ، هوشیاری در هرنوع مذاکره و گرفتن تضمین ‌های واقعی غیرقابل خدشه و صلابت و اقتدار در برابر زیاده‌ خواهی‌های آن‌ها را خواستار شدند.
راهپیمایان با تجدید بیعت با مقام معظم رهبری بر حفظ اتحاد و انسجام ملی با محور ولایت‌ مطلقه فقیه و عمود خیمه نظام به عنوان وظیفه مهم همگان تاکید کردند.
به همین مناسبت راهپمایی با شکوهی امروز با حضور پرشور آحاد مردم در 10شهرستان استان یزد برگزار شد .
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.