آیت الله محمدرضا ناصری یزدی روز شنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید اطلاعات استان یزد که با حضور حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات برگزار شد، افزود: وزارت اطلاعات باید مانند نخ تسبیح و به عنوان حلقه اتصال تمامی قوا در مسیر حفظ وحدت و انسجام در جامعه گام بردارد.
وی یکی از نیازهای جامعه امروز بویژه پس از اتفاق های اخیر(خروج آمریکا از برجام) در عرصه‌ بین‌المللی را تقویت روحیه توکل به خداوند دانست و افزود: باید این باور که خدا در صدر امور قرار دارد و در قرآن کریم به بندگانش وعده پیروزی داده است را در دل های مردم و مسئولان به عنوان یک فرهنگ تقویت و نهادینه کرد.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به برگزاری همایش شیخ غلامرضا فقیه خراسانی پنجشنبه هفته گذشته در یزد و برخی خصوصیات بارز این روحانی فاضل اظهار کرد: این عالم بزرگ در کارها و نیز خدمت به مردم اخلاص فراوانی داشت و تمام هم و غمش ، هدایت مردم بود.
ناصری یزدی یادآور شد: امروز هم مردم به خلوص در خدمت و دستگیری از نیازمندان بدون ملاحظه ظاهری نیاز دارند .
وی ادامه داد: این خصلت ها از مهمترین ویژگی‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی(ه) و نیز رهبر معظم انقلاب است که عشق و ایمان به خدا و صداقت ایشان به مردم انگیزه دفاع از آرمان‌های انقلاب را می دهد.
امام جمعه یزد با اشاره به لزوم خدمت ‌رسانی مناسب به مردم در ایجاد انگیزه و تداوم علاقه آنها به نظام نیز اظهار کرد: تقویت خدمت به مردم با توکل و اعتماد به خدا در داخل ، مانع توطئه ها و تقویت بیشتر در مقابل سخنان رئیس جمهوری آمریکا خواهد شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد در ادامه تأکید کرد: باید احساس مسئولیت را در بین مدیران و مسئولان تقویت کرد و با استفاده از نیروی انسانی نخبه و توانمند با تشکیل اتاق های فکر برای خدمت عاشقانه و صادقانه به مردم گام برداشت و آن موقع ، مشت‌های خود را محکم بر دهان یاوه‌گویی دشمنان وارد کنیم.
وی با قدردانی از خدمات ارزنده وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: چشمهای تیزبین و باز سربازان گمنام در همه عرصه ها ضامن امنیت است، باید مسئولان را در مسیر پاسخگویی به خواسته های به حق مردم ترغیب کرد تا وحدت و یکپارچگی جامعه بیشتر تقویت شود.
در نشست یادشده از عملکرد مدیرکل سابق اطلاعات استان یزد تجلیل و مدیرکل جدید معرفی شد.
1968/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.