محمدحسن زارع روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به این که ورزشکاران سازماندهی شده علاوه بر حضور در مسابقات شهرستان در لیگ های استان و کشوری نیز حضور فعالی خواهند داشت، افزود: هیات های باستانی ، فوتبال ، دوچرخه سواری و کاراته شهرستان فعال تر از دیگر هیات ها در رقابت ها حضور دارند.
وی ادامه داد: در این مدت با همکاری هیات ورزش های همگانی و روستایی عشایری 20 برنامه شاخص فرهنگی و ورزشی با حضور پنجهزار نفر از اقشار مختلف مردم در شهر و روستاها برگزار شد.
این مسوول با بیان اینکه همگانی کردن ورزش جزو اولویت های سال جاری این اداره است به نقش خیران، حامیان مالی و همکاری دستگاه های اجرایی برای انجام برنامه های فرهنگی ورزشی به خصوص پیاده روی خانوادگی و مسابقات بومی محلی تاکید کرد.
زارع بیان کرد: هم اکنون 15 سالن و 20 زمین ورزشی روباز برای استفاده جوانان وجود دارد که سالانه برنامه های همگانی و مسابقات مختلف با حضور علاقه مندان در این فضاها برگزار می شود.
وی برنامه های مهم این اداره را مطابق برنامه وزارتخانه و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و همکاری مسوولان شهر ، ایجاد چمن های مصنوعی در برخی محلات شهر و روستاها ذکر کرد.
به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز، پنج چمن مصنوعی در شهر و روستاها مصوب شد که تا پایان سال راه اندازی و مورد استفاده همگان و به خصوص ورزشکاران و خانواده ها قرار می گیرد.
زارع به اهمیت مشارکت خیران و حامیان مالی در تقویت تیم های ورزشی شهرستان برای حضور در لیگ های استان و ملی اشاره کرد و همراهی بیشتر آنها را خواستار شد .
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.