به گزارش ایرنا آیت الله 'سیدمحمدرضا مدرسی' در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد با اشاره به اینکه آمریکایی ها مرتب در هفته های اخیر تهدید به خروج از برجام کردند افزود: خروج آنها اگر هم اتفاق بیفتد ماهیت آمریکا و حامیان او را در جهان به خوبی نشان می دهد.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از فعالیت های آمریکایی ها در خصوص برجام، ظاهری و تبلیغاتی است ادامه داد: قطعا دولت و ملت شجاع ایران در صورت خروج آمریکا از برجام دست بسته نیست و دارای برنامه و موضوع گیری اصولی است.
عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: ماندن و یا خروج آمریکایی ها از برجام هر دو به نفع ملت و کشور ماست و نشان دهنده حقانیت ، عظمت و اقتدار ایران اسلامی است که وظایف خود را انجام می دهد و تسلیم استکبار نمی شود.
مدرسی گفت: خروج آمریکا از برجام دست دولت و ملت ما را در این قضیه مهم آزاد و باز می گذارد تا بر اساس منافع ، مصالح و دور اندیشی تصمیم بگیرد و با عزت و حمکت به ماموریت های انقلابی و اسلامی خود ادامه دهد.
امام جمعه موقت یزد همچنین به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال خرید کالای ایرانی اشاره و گفت: هم مردم و مسوولان به گفته رهبری فرزانه انقلاب اسلامی برای اجرایی شدن شعار مهم امسال وظیفه دارند.
مدرسی تصریح کرد: مسوولان باید زمینه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی برای تولید کالای با کیفیت را در کشور فراهم کنند و از صنعتگران حمایت داشته باشند و همچنین مردم باید خرید اجناس داخلی را در اولویت قرار دهند.
وی گفت: خرید کالای با کیفیت داخلی موجب رونق اقتصادی ، افزایش تولید ، کمک به ظرفیت های وطنی و همچنین اشتغال مولد و مفید است که باید در عمل مدنظر همگان قرار گیرد که سود آن عاید کشور و مردم است.
امام جمعه موقت یزد همچنین به برگزاری کنگره آیت الله شیخ غلامرضا یزدی(فقیه خراسانی) اشاره و در خصوص فضائل و شخصیت دینی ، اخلاقی ، علمی و عرفانی ایشان مطالبی بیان کرد.
مدرسی به توطئه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره و بر هوشیاری ، ولایتمداری و داشتن بصیرت در برابر توطئه آنها تاکید و اظهار کرد: راه عزت ملت قهرمان ایران در گرو هوشیاری ،وحدت کلمه و حضور در عرصه های مختلف نظام بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری است.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.