به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دفتر محمدرضا تابش وی در دیدار با مدیران کل آموزش و پرورش ادوار استان بر نقش نظام تعلیم و تربیت در بالندگی و استحکام بنیان های علمی و فرهنگی جامعه تاکید کرد.
وی افزود: علم آموزی و انتقال فرهنگ و باورهای نسلی به نسل دیگر وظیفه ای است که در سایه دلسوزی و همت فرهنگیان و دست اندرکاران آموزش و پرورش میسر است‌.
وی تصریح کرد: فرهنگیان باید بتوانند دانش آموزان را با ظرفیت ها و چالش های فضای جدید آشنا کنند.
تابش با تاکید بر توجه مسئولان به رفع مشکل کارکنان آموزش و پرورش در بحث اعتبار و نیروی انسانی عنوان کرد: به سهم خود در ادوار مختلف پیگیر مشکلات فرهنگیان بودم، تا بتوانم دین خود را به آنان که برای تربیت آیندگان کشور همت گمارده اند، ادا کنیم.
همچنین تابش در تماس تلفنی با وزیر آموزش و پرورش ، برخی از درخواست های فرهنگیان استان یزد را در میان گذاشت و با اشاره به صدرنشینی دانش آموزان یزدی در آزمون سراسری، توجه ویژه به مشکلات آموزش و پرورش را خواستار شد.
وزیر آموزش و پرورش هم با تشکر از این ابتکار برای دیدار با مدیران کل سابق استان گفت: یزدی ها در بخش های مختلف خصوصا در آموزش و پرورش خوش درخشیده اند و سعی خواهیم کرد تا مشکلات آنان را با همراهی مسئولان استان رفع کنیم.
سید محمد بطحایی ابراز امیدواری کرد در سفر به یزد از نزدیک به بررسی درخواست های فرهنگیان استان بپردازد.
همچنین نماینده مردم یزد و اشکذر فرهنگیان استان را متاثر از فرهنگ و خصلت این خطه، بسیار متعهد و سختکوش عنوان و بر رفع مشکلات آنان تاکید کرد.
در آستانه روز معلم و پاسداشت زحمات فرهنگیان ؛ نماینده مردم اردکان با مدیران کل آموزش و پرورش ادوار استان دیدار و از تلاش ها آنها تجلیل کرد.
همچنین نمایندگان اردکان، یزد و اشکذر، با حضور در منزل رضا سلطان زاده و علی اکبررئوف از مدیران سابق آموزش و پرورش و همراهی جمعی از مدیران کل ادوار از جمله احمد شهسواری، علی زابلی، علی مشاهیری، احمد شیرزاد و عباسعلی دانافر، با هدایایی از آنان تجلیل کردند.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.