به گزارش ایرنا ،سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری، روز دوشنبه در دیدار با امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مدیران مهریز افزود: هدف تمام دستگاه های دولتی و نظامی باید خدمت رسانی به مردم باشد زیرا دشمنان به دنبال ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه هرگونه کم کاری توسط هرکسی به خصوص دستگاه های اجرایی و نظامی به پای کل نظام نوشته می شود بر ضرورت کار مضاعف ، وحدت در امور و داشتن برنامه برای خدمت به مردم و حل مشکلات تاکید کرد.
فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: آن چیزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها از مجموعه دستگاه های نظام مطالبه دارند وحدت و همدلی بین آنهاست که بدون همفکری راه به جایی نخواهد رسید.
جمیری به اوضاع منطقه اشاره و یادآور شد: سال جاری با توجه به شیطنت های آمریکا و حامیان او ، سال سختی از نظر بین المللی خواهد بود و در صدد هستند با تقویت منافقین داخلی و خارجی مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند که با وجود تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مسوولان و مردم به هدف خود نخواهند رسید.
در این دیدار امام جمعه مهریز از حضور پرشور مردم شهرستان در صحنه های حماسی و انقلابی ابراز خرسندی کرد و گفت: سپاه و بسیج بازوی بسیار توانمندی در راستای خدمت رسانی به مردم هستند و همه دستگاه ها باید با تعامل خوب و سازنده در پیشبرد این انقلاب و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
20 هزار بسیجی مهریزی در 100 پایگاه مقاومت فعالیت می کنند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.