فرمانده انتظامی بافق گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و گشت یگان امداد 47 کیلوگرم حشیش در بازرسی از یکدستگاه خودرو عبوری در این شهرستان کشف و ضبط کردند.
به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد کمالی افزود: محموله مواد مخدر از جاسازی خودرو به دست آمد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

**
هفته چهارم نوزدهمین دوره مسابقات اسب دوانی کورس بهاره کشور با حضور 2 هزار و 500 تماشاگر در پیست سوارکاری صفائیه یزد برگزار شد.
در این مسابقات 40 راس اسب در چهار دور به مسافت یک هزار و 800 متر با هم رقابت کردند و به صاحبان اسب های برتر 360میلیون ریال جوایزی نقدی اهدا شد.
در دور اول اسب وال دهنوی ، چابکسوار محمدخوجملی ، وسوسه دانش ، چابکسوار محسن یزدانفر و ملک شاه عباد به چابکسواری سمیرمحمدی و همچنین در دور دوم اسب ویمتو اسلامی ، چابکسوار علی محمدغراوی ، ولگاطوس ، چابکسوار ابوالفضل دهقان و وفادار میرزا به چابکسواری محمدخوجملی اول تا سوم شدند.
در دور سوم اسب ناخدا رفیع ، چابکسوار محسن یزدانفر ، نهنگ رفیع ، چابکسوار امیرحسین کریمی و آرمان دی دی به چابکسواری احمدپقه مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در دور چهارم اسب نورمن ، چابکسوار محمدخوجملی ، نغمه ناز فراشاه ، چابکسوار احمدپقه و گلوری بی شاه به چابکسواری عبدالخالق چپرلی اول تا سوم شدند.
مسابقات اسبدوانی قهرمانی کورس بهاره کشور به مدت 6هفته در مجتمع سوارکاری صفائیه یزد پیگیری می شود.
استان یزد 300 باشگاه و افزون بر 6 هزار راس اسب اصیل عرب دارد.
7536/ 7543/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.