به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، علی زینی وند در گردهمایی مدیران عامل شرکت های فناوری یزد با یادآوری نامگذاری سال 97 به سال«حمایت از کالای ایرانی» افزود: شرکت های دانش بنیان می توانند از این شعار بهره برداری های مفیدی داشته باشند.
وی ادامه داد: تجربه موفق دنیا این است که پیش از تسهیلات، باید به مواردی از جمله بازار فروش، فناوری، آینده بینی و پیش بینی تولیدات اهمیت داده شده است.
زینی وند با بیان اینکه برای موفقیت در بازار جهانی باید کیفیت را ارتقا و قیمت را کاهش داد، اضافه کرد: این مهم با کمک شرکت های دانش، پژوهش و بررسی های علمی ممکن است و این موضوع باید در پارک ‌های علم و فناوری و شرکت ‌های مستقر در آن رخ دهد و برای اجرا این موضوع باید سرمایه و دانش در یک راستا قرار گیرد.
رئیس پارک علم و فناوری یزد نیز با بیان اینکه در این مجموعه همه اعضای با یکدیگر در ارتباط هستند، گفت: در پارک علم و فناوری، نگاه بیرونی به یک شرکت به دیگر شرکت ‌ها قابل تعمیم است.
داریوش پورسراجیان افزود: حمایت از برندسازی چند شرکت مستقر در پارک علم و فناوری، برای همه‌ شرکت‌ها مفید خواهد بود.
وی با تاکید بر اهمیت ارزیابی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری یزد، ادامه داد: ارزیابی ‌شرکت های زیر پوشش این مجموعه با جدیت اجرا می شود تا در خارج از پارک مدافع شرکت‌ ها باشیم.
هم اکنون حدود 700 شرکت دانش بنیان در استان وجود دارد که نیمی از آنها در حوزه آی سی تی فعالیت می کنند.
7532 / 2047/
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.