به گزارش ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از اعضای نیروی هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تمام موفقیت ها در سایه همدلی است از تلاش نیروهای مسلح قدردانی کرد و افزود: حضور قوی در عرصه های مختلف شکست توطئه های دشمنان و اقتدار ایران را به همراه دارد.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و رهبری های مقام معظم رهبری امروز همه نیروهای مسلح در مسیر عزت ، اقتدار و پیشرفت صنایع نظامی فعالیت های جدی خود را آغار کرده و همچنان به اهداف خود ادامه می دهند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: نیروهای مسلح و ارتشیان قهرمان بسیار مخلصانه در خدمت اهداف نظام و انقلاب اسلامی هستند و تحت زعامت مقام معظم رهبری به راه سعادت بخش خود ادامه می دهند.
ناصری تصریح کرد: بهره گیری از بازنشستگان ارتش و تجربه های ارزشمند آنها برای انتقال به جوانان از موضوع های مهمی است که نباید مورد غفلت در کشور قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به موقعیت این استان در کشور گفت: یزد می‌تواند برای ارائه خدمات آموزشی به نیروهای ارتش مورد استفاده قرار گیرد و پادگان های آموزشی این نیرو در استان ایجاد شود.
ناصری از رشادت های ارتش در حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی قدردانی کرد و رمز پیروزی را پشتیبانی از ولایت فقیه و تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی ذکر کرد.
29 فروردین به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.