به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری یزد ، محمود زمانی قمی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با قدردانی از تلاش‌های انجام شده افزود: انجام برنامه های کمی و کیفی در مبارزه با مواد مخدر از مسائل مهمی است که باید پیگیری شود.
وی ادامه داد: موضوع مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد، دغدغه شخص اول انقلاب اسلامی است و بر توجه به آسیب‌های اجتماعی ناشی از این موضوع تأکیدات فراوانی شده است.
استاندار یزد تاکید کرد: تلاش‌های خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و کنترل آسیب‌های ناشی از آن صورت گرفته است اما مبنای ما باید انجام کارهای بهتر نسبت به گذشته باشد که امیدواریم باهمت متولیان این امر در استان برنامه‌های گوناگون کمی و کیفی برای اثرگذاری بیشتر در سال 97 را شاهد باشیم.
زمانی قمی به اهمیت زمینه‌سازی برای جابجایی ایست بازرسی شهید مدنی مهریز اشاره و خاطرنشان کرد: محل فعلی این ایست بازرسی مشکلاتی را برای مردم و از سوی دیگر تسهیل در اعمال قانون به وجود آورده است که باید پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون برای حل این مشکل با جدیت ادامه یابد.
یزد نقش موثری در اتصال استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، بعضا راه های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد استفاده قرار می گیرد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.