حجت الاسلام قاسم روانبخش روز جمعه در جمع بسیجیان شهرستان مهریز به بیان تاریخ و وضعیت سوریه در گذر زمان و نقش آن در منطقه و نزدیکی به مرزهای فلسطین اشغالی اشاره کرد و افزود: رزمندگان قهرمان مدافع حرم با ایستادگی در سوریه نقشه های آمریکا و اروپا علیه انقلاب اسلامی را خنثی کردند.
وی ادامه داد: جانفشانی شهیدان مدافع حرم در سوریه در خط مقدم جبهه حق علیه باطل موجب حراست از اهداف و آرمان های انقلاب و جلوگیری از کشور گشایی داعش و حامیان منطقه ای و جهانی آنها شد.
مدرس موسسه پژوهشی امام خمینی (ره) قم تصریح کرد: هدف داعش و حامیان آنها از جنگ در سوریه و عراق ، ضربه زدن به انقلاب ایران بود که توطئه بزرگ آنها به شکست انجامید.
روانبخش یادآور شد: اگر مبارزه و ایثار شهدای مدافع حرم نبود کشور ما به عنوان خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی مجبور به مقابله با آنها در مرزهای جغرافیایی خود بود.
وی اظهار کرد: امنیت ما بخاطر جانفشانی شهدای مدافع حرم و کسانی است که خالصانه و با ایمان به خدا در برابر داعش وابسته به غرب و آمریکا ایستادند و از حرم حضرت زینب (س) دفاع کردند.
مهریز 25 هزار بسیجی و 100 پایگاه مقاومت دارد، این شهرستان 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، تاکنون پنج شهید مدافع حرم در استان یزد دفن شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفر مهریز در 30کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.