آیت الله سید احمد خاتمی روز پنجشنبه در اجتماع مسئولان هیاتهای مذهبی و ائمه جمعه و جماعات شهرستان ابرکوه افزود: مردم 40 سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و به فضل خدا چندین 40 سالگی را هم پشت سرخواهند گذاشت و از دشمنان هم هیچ ابایی ندارند.
وی با بیان اینکه موضع ولایت نظام باید حفظ شود، اظهارکرد: انقلاب بر پایه ولایت مداری ، دینداری ، امنیت ، استقلال و مردم سالاری دینی به سرعت در حال حرکت است .
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سرمایه نظام و انقلاب مردم هستند تصریح کرد: با انتقاد سازنده تحلیل کنند و خوبی ، عظمت و شکوه انقلاب و نظام را ببینند.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه امروزه اخبار کذب علیه نظام در فضاهای مجازی با مدیریت بیگانگان به ویژه در کانال‌ های تلگرامی و اینستاگرام منتشر می‌شود یادآورشد : مردم ابتدا باید اصل را بر دروغ بودن این مطالب بگذارند و به شایعات و دروغ پردازی های دشمنان توجه نکنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در فضاهای مجازی بیگانه هیچ‌ گونه تقوا و کنترلی نیست گفت: هرکسی هر دروغی بخواهد منتشر می‌کند، اما باید دانست که این محیط ‌ها شمشیر دو لبه ای است دامن کذاب را خواهد گرفت.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران 40 سال اخیر بحران های زیادی همچون جنگ تحمیلی ، تحریم ها و تهدیدها را دیدند، تاکید کرد: ماندگاری انقلاب اقتدار و حریم ولایت کشور را حفظ کرده و خواهند کرد.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه امنیت خوبی در کشور حاکم است افزود: چندی پیش داعشی ها دزدانه وارد کشور شدند تا نمایندگان مجلس را بکشند، پس از آن هیچ موجی در کشور ایجاد نشد، اما اگر این اتفاق در لندن و پاریس رخ می‌داد تا یک ماه سایه ترس بر سر مردم آن کشور ها حاکم بود.
خاتمی اضافه کرد: بسیار وقیحانه است، مشکلی در جامعه به وجود می‌آید، عده‌ای سریعاً در مقام مقایسه جامعه فعلی با رژیم گذشته بر می آیند و می‌گویند در زمان شاه ملعون ‌چنین نبود، واقعیت این است که در آن زمان دین در سطح حاکمیت، استقلال و آزادی وجود نداشت، ایران برده آمریکا و فضای خفقان بر کشور حاکم بود.
وی یادآور شد: پرچم انقلاب را کسانی می‌توانند حمل کنند که اهل بصیرت باشند و برای حفظ دین بهای آن را پرداخت کنند، باید مواضع دین را که همان مواضع ولایت است ، بشناسند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: موضع ولایت این است که مسئولان در عرصه خدمت‌ رسانی حمایت و به آنان کمک کنند و هیچ کسی با نقد منصفانه مخالف نیست اگر نقدی بر مسئولان وارد است باید تبین و روشنگری نسبت به آن صورت گیرد.
امام جمعه موقت تهران همچنین با حضور در منزل پدر روحانی شهید محمد باقر فلاح زاده وسرتیپ پاسدار محمد رضا فلاح زاده استاندار پیشین یزد دیدار و از ایثار و فداکاری آنان تجلیل کرد.
آیت الله خاتمی چهارشنبه شب در یادواره 70شهید فصل بهار شهرستان ابرکوه شرکت کرد و گفت: شهدا جان خود را به عنوان ازرشمندترین هدیه نثار دین کردند.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.